Skip to main content

Hallo,

Wij hebben een S23 gekocht op 25 nov (datum factuur). Samsung heeft de aanvraag voor de watch nu afgewezen omdat het niet in de actieperiode valt. Volgens Samsung is de actieperiode 18 dec - 14 jan. Wat gaat er fout??

 

Mvg, N. Brand

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hallo @brandarius , Samsung verwijst naar de laatste actie met de S23 die liep van 18-12-2023 t/m 14-01-2024, maar jij moet je voor een eerdere actie aanmelden. 

Via deze link → https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XBBBSCGFLFAXQ

Ontvang tijdelijk een Galaxy Watch6 LTE 40mm bij aankoop van een Galaxy Z Flip5,
Z Fold5 of S23 Series van 13-11-2023 t/m 27-11-2023

Registreren kan nog t/m 29-2-2024


Hoi Rbx superuser,

Klopt helemaal. Via deze link lukte het. Denk ook dat ik begrijp hoe het gegaan is. Telefoon was niet op voorraad en kwam paar weken later. Toen heb ik de link op de KPN webpage gevolgd die bij de S23 actie stond. Maar omdat het inmiddels een paar weken later was, was blijkbaar een volgende actie gestart en de oude actie gestopt. Maar nu gaan we alsnog wachten op een smart watch 🙂. Thx!


Samsung heeft vaak meerdere acties lopen, in verschillende stadia van afhandeling en na het einde van de aankoopperiode verdwijnt bij KPN ook nog eens de betreffende link. Het is dus oppassen.

Gelukkig kon ik je nog helpen en heb je nog meer geluk (!!) dat de registratieperiode verlengd was naar 29 februari (oorspronkelijk 29 januari). Anders had je nu achter het net gevist.

Veel plezier met de smart watch !!