Skip to main content

Het horloge is geleverd door samsung  na afloop van de actie . Nu pakt hij het formulier niet. Is er een ander formulier  de actie is toen verlengd 

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @LvEV 

Welkom op het forum van KPN.

Ik neem aan, dat je bedoelt de promotie actie met een jaar gratis de Multisim van KPN, voor je Samsung Watch.

Zo ja, hierbij de link naar de samsung promotiepagina, om je aan te kunnen melden voor deze actie (tot 30 juni 2024) : Cashback Multisim KPN

LET OP: je kunt je cashback pas aanvragen, nadat je je Galaxy Watch6 LTE ontvangen hebt en nadat je MultiSim hebt geactiveerd!


Hoi,

bedankt voor t antwoord. Helaas geeft samsung aan dat deze actie niet geld voor aankopen na 3maart. Zie ook link op formulier !!

Ik heb mijn watch gekocht 20 maart en ontvangen 1 juni. 

Heb samsung hierover al gebeld. Vind dit echt heel vervelend.

 

Kunnen jullie iets betekenen? 

 

Alvast bedankt 


Ik bedoel telefoon gekocht 20 maart en promo actie was toen geldig tm 31 maart voor ontvangen watch. Deze ontvangen op 1 juni 


Hoi @LvEV 

Ik ben dan bang, dat je dan tussen wal en schip zult vallen.
Het is namelijk een promotie actie vanuit Samsung zelf, en geen actie van KPN.
KPN kan hierin niets voor jouw betekenen ben ik bang.

Je zult toch echt even met Samsung in contact moeten treden, voor een passende oplossing in verband met jouw aanvraag.

Telefoon: 088-9090100

Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00 uur, ook in het weekend.

Er loopt momenteel een nieuwe actie, maar daarbij geldt dan weer, dat je een toestel uit de Samsung Galaxy Serie 24 gekocht moet hebben tussen 17 juni en 7 juli 2024.

Ik zou zeggen bel vandaag nog even met Samsung, en wie weet kunnen ze je nog iets aanbieden uit coulance, want het is tenslotte hun promotie actie.


Dank voor je snelle antwoord . Ze kunnen niks voor me doen.

 

Helaas. Wel raar want met bestellen stond dit wel bij de promo.

Dank voor t uitzoeken  

 

Grt


Hoi @LvEV 

Heel jammer voor je, maar Samsung hanteert vaak een harde deadline omtrent hun promoties.
Ben je te laat, voor wat voor reden dan ook, dan kun je niet meer meedoen met de promotie.

Je hebt het in elk geval geprobeerd via de telefonische klantenservice van Samsung, maar helaas een “nee, daar doen we niets mee” gekregen als antwoord.

Toch hoop ik, dat je nog wel veel plezier zult beleven van je Samsung Watch 6.
Met of zonder een multisim van KPN.


Dank je.

 


Reageer