Op 13 september heb ik online een s24 Ultra aangeschaft. Deze ontving ik 16 september.
Na ontvangst heb ik mij aangemeld bij Samsung voor de gratis watch 7. Deze is afgewezen omdat er op mijn aankoopbon de datum van 16 september staat!! Dit terwijl ik hem heb gekocht op 13 september.
Nu een aantal belletjes, appjes en veel ergenis verder heb ik een herziende aaankoopbon ontvangen met 13 september. Wat klopt, want op die dag heb ik het toestel aangeschaft. Maar….. wat blijkt nu, de registratiedatum voor deze promotie is inmiddels verstreken bij Samsung. Ofterwijl door ondeskundigheid heb ik geen watch 7! Hoe kan het dat een bedrijf als KPN zijn eigen promoties, ze adverteren ermee, niet begrijpen. Graag wil ik een passende oplossing!
Het is inmiddels 3 maanden later. Kun je bewijzen dat dit echt door KPN komt? Dat het nu inmiddels 3 maanden later is? Heb je zelf meteen in september al bij KPN aan de bel getrokken?
Uiteraard
Een vervangende aankoopbon zou geen 3 maanden moeten duren,
Hoi Denise, is aangevuld bij deze.
Dit is nu het derde profiel waarmee je reageert. Volgens de huisregels mag je maar 1 account hebben. Ik wil daarom voorstellen om 2 accounts te verwijderen. Welk account wil je graag houden? Dan verwijder ik de rest.
En ik zie ook geen ingevuld profiel. Ik wil je vragen alle gegevens in te vullen. Zonder deze gegevens kan ik je niet verder helpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.