Skip to main content

We zijn sinds 1 dag in Turkije op vakantie. Nu lijkt de telefoon van mijn zoon het te begeven. Ineens doet hij niks meer. Valt uit, start opnieuw op en is enorm heet. Of hij begint ineens te trillen en doet niks meer.

Bovenin staat steeds "alleen noodoproep, geen sim". Hij heeft een prepaid kaart.

Nu de hele telefoon met moeite naar fabrieksinstellingen gezet, een aantal dingen opnieuw geïnstalleerd, dmv een hotspot. Alleen whatsapp krijgen we niet meer aan de praat omdat zijn telefoonnummer niet werkt. 

De simkaart kan ik er niet uithalen (s21) want ik heb geen pinnetje bij en een speld werkt niet.

Kan de simkaart kapot zijn? En is er nog iets aan te doen? Heb al gezegd dat we terug in NL een andere telefoon gaan halen, maar het zou voor de komende dagen toch fijn zijn als hij m nog kan gebruiken. 

Een telefoon wordt niet heet van de simkaart @lizzie1981 - Lizzie. 

Dan is er vrees ik meer aan de hand. Hou ook in gedachten dat Turkije volgens mij niet in het roam like at home gebeuren valt. Dus niet in de EU zone zit. 

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm


Heb idd een internet bundel gekocht van 10GB voor in Turkije. Vreesde ook al dat het einde oefening was. Maar had nog de hoop dat iemand hier een idee had! 


Ik lees nog even dit topic. 

@lizzie1981 - Lizzie een tip. 

Volgende keer als je op reis gaat een paar paperclips meenemen. Door die een beetje om te buigen heb je een perfect pinnetje voor de sim tray. 


Reageer