Skip to main content

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd het gaat om de samsung 21 violet.  er zouden er nog 7 op voorraad zijn en vandaag bezorgd worden.  Nu staat er bij bestelstatus niet op voorraad.  Ik de kpn gebeld zeiden ze alleen de kleur zwart is er nog dus overeenkomst omgezet.  Staat er nu weer niet op voorraad.  Je wordt blij gemaakt met een pakje boter.  Ik ga niet mijn nieuwe abonnement betalen zonder dat ik een telefoon heb.  Je wil graag dat hij binnenkomt en nu krijg ik niks.

Hoelang gaat het duren voordat ik mijn telefoon krijg??

Hoi @Lisadenise, welkom op het forum!

Ik begrijp dat wanneer je een nieuw toestel bestelt, je deze graag zo gauw mogelijk thuis wil hebben. Dat heb ik zelf ook! :blush:  Echter, de telefoons zijn erg populair, waardoor de toestellen vaak even niet op voorraad zijn. :disappointed_relieved:

Welke telefoon heb je nu precies besteld? De Samsung S21 Black, met hoeveel GB? Dan ga ik voor je kijken wanneer we deze weer op voorraad verwachten. 


Hai,

Het gaat om de :

Samsung Galaxy S21 5G Dual-SIM 128GB, Phantom Gray

 

alvast bedankt


Ik ben voor je gaan kijken @Lisadenise en we verwachten dit type vandaag weer op voorraad te krijgen! :blush: Je mag er vanuit gaan dat je in de loop van deze week bericht krijgt dat het toestel onderweg is!


Hai jose,

 

Bedankt voor het kijken!

Heb nog niks te horen gekregen vandaag dus hopelijk komt de telefoon deze week binnen.

Ik wacht rustig af ;)


Ook ik heb mijn abonnement verlengd met een Samsung s21 de violet. Zou maandag thuisbezorgd worden, omdat hij in de winkel niet op voorraad was. Maandag bericht gehad dat ie niet op voorraad is. Vandaag weer bericht dat ie nog steeds niet op voorraad is.

En ook niet bekend wanneer dat ie binnenkomt.

Dus nog maar door sukkelen met mijn s8.

Wel balen :slight_frown:


@Danielle Bax nou ben blij dat ik niet de enige ben!

Heb mijn telefoon nog steeds niet gekregen en weer opnieuw contact opgenomen.

Kreeg te horen 5 juli nou dat is voorbij nu te horen gekregen 12 juli dat ze weer binnen komen.  En jij krijgt de violet, die komt pas begin augustus zei de mevrouw van kpn.

Dus bereid je maar vast voor dat je je telefoon nog lang niet krijgt.  Ze maken je blij met een dode mus. 

Jou verhaal is precies hetzelfde als bij mij.

Van te voren hadden ze moeten zeggen dat ze niet leverbaar zijn. De voorraad klopt van geen kant.

Succes Danielle!!


Hi, hier hetzelfde, op 28 juni online abbo verlengt en nieuwe besteld een samsung s21 256 gb in de kleur violet,zou 5 juli binnen komen, daarna stond ie op 26 juli, en nu maar hopen dat hij echt op 26 juli komt. 


Hoi allemaal!

Er is een wereldwijd tekort aan computerchips, hier heeft Samsung helaas ook mee te maken. Hierdoor hebben wij wat meer moeite met het verkrijgen van nieuwe voorraden. We doen er natuurlijk alles aan om de telefoons zo gauw mogelijk op voorraad te hebben, maar zijn hierin ook afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel op voorraad is en we hem kunnen gaan uitleveren, krijg je daar bericht van. Excuses voor het ongemak! 


Bij mij hetzelfde probleem.

Ik heb de s21 ultra in het zilver besteld en hij zou geleverd worden maar kreeg de volgende dag een melding dat hij niet voorradig is.

Ook geen enkele indicatie hoe lang het kan duren voordat dit toestel wel weer beschikbaar is.

Had ik dat geweten, zou ik een andere keus gemaakt hebben want er stond niets vermeld hierover op de site.

Beetje jammer.


Ik kan me de teleurstelling voorstellen! Als je een nieuw toestel hebt besteld, wil je deze natuurlijk graag zo snel mogelijk in ontvangst nemen. Helaas is het volgende aan de hand:
 

Er is een wereldwijd tekort aan computerchips, hier heeft Samsung helaas ook mee te maken. Hierdoor hebben wij wat meer moeite met het verkrijgen van nieuwe voorraden. We doen er natuurlijk alles aan om de telefoons zo gauw mogelijk op voorraad te hebben, maar zijn hierin ook afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel op voorraad is en we hem kunnen gaan uitleveren, krijg je daar bericht van. Excuses voor het ongemak! 


Je kunt je bestelling overigens ook altijd volgen via onze site: Mijn bestelling


Ik heb hem vandaag ontvangen dus het is evengoed snel gegaan.

Dank je wel


Enig idee wanneer de Samsung Galaxy S21 5G Dual-SIM 256GB, Phantom Gray weer op voorraad is? 


Hoi @schrader, welkom op het forum!

Ik ben voor je gaan kijken en de verwachting is dat we dit toestel op 16 augustus weer op voorraad krijgen. Dat is echter wel met een slag om de arm. Zoals je hierboven wellicht gelezen hebt, heeft Samsung - vanwege het wereldwijde chiptekort - problemen met leveren. Ik hoop dat je jouw nieuwe telefoon snel in ontvangst kunt nemen!