Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb gister mijn abo verlengd met een nieuwe telefoon.

De samsung galaxy s23 ultra. Bij de deal komt een een galaxy watch6. Echter kreeg ik vandaag een mail dat de telefoon nog niet leverbaar is. Opzich geen probleem maar krijg ik dan wel nog die watch?? 

Ik hoop dat het niet te lang duurt en ik snel mn nieuwe telefoon kan gaan uitvogelen. 

Hoi @LinseyvdHaar88 
 

Het hangt ervan af, voor welke kleur je bent gegaan tijdens de bestelling.
De Samsung Galaxy S23 Ultra is verkrijgbaar in 3 kleuren, en twee verschillende versies (256 GB of 512 GB aan interne geheugencapaciteit).

Ik ga in jouw geval maar even uit, van de versie met 256 GB aan interne geheugen.
 

  • De kleuren Groen (Green) en Zwart (Phanton Black) : Levertijd tot 5 werkdagen
  • Lavendel (Lavender) : Leverbaar vanaf 8 december 2023

Let wel!: Dit zijn de verwachte levertijden, dus het zou nog eventueel kunnen veranderen.
 

Dit zijn de spelregels, voor het verkrijgen dan de gratis Galaxy Watch 6 (4G):
Koop een Samsung Galaxy S23 Ultra en ontvang de Galaxy Watch6 LTE cadeau t.w.v. €369!

Zo regel je het:

  • Bestel tussen 13 november en 27 november 2023 een Samsung Galaxy S23
  • Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 29 januari 2024. Zolang de voorraad strekt
  • Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden.

Dus je hebt nog twee maanden de tijd om je nog aan te kunnen aanmelden, voor deze gratis Watch 6, via de speciale promo pagina van Samsung zelf.
Want je hebt de Samsung Galaxy S23 Ultra, bestelt tussen 13 en 27 november 2023.


Ik heb idd de lavendel besteld dus ik wacht geduldig af.

Heel erg bedankt voor alle info ook voor de smartwatch!!


Ik heb idd de lavendel besteld dus ik wacht geduldig af.

Heel erg bedankt voor alle info ook voor de smartwatch!!

Hoi @LinseyvdHaar88 

Ik heb je met veel plezier mogen helpen.
Als extra toevoeging kunnen je alles rondom je bestelling volgen via: Mijn Bestelling (Mobiel)
En zodra je Samsung naar je is verzonden, krijg je een e-mail vanuit KPN met daarin ook een track en trace link.

Alvast heel veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S23 Ultra!!