Skip to main content
Vraag

Samsung S25 edge met gratis Watch 8 - Ik kan geen gebruik maken van de actie?

• March 24, 2026
  • 0 reacties
  • 9 keer bekeken

Op 2 januari 2026 heb ik mijn Samsung S 25 edge besteld in de aktie met gratis Watch 8.  Op 3 januari krijg ik een mail dat de telefoon niet op voorraad is, ik vind het raar want ik heb hem telefonisch besteld bij kpn, en de medewerker heeft hier niets over gezegd. Op 9 januari krijg ik nog een melding dat hij niet op voorraad  is. Op 28 januari krijg ik eindelijk bericht dat ik hem op 29 januari op kan halen bij een post nl punt. Ik registreer me bij samsung voor de watch en nu blijkt dat het buiten de aktie is omdat mijn factuur op 28 januari staat. Al een maand ben ik bezig met kpn en samsung dat het niet mijn fout is dat de mobiel niet op voorraad was en dat de datum van 2 januari naar mijn weten geldig is. Dat was binnen de aktie termijn. Nog steeds ben ik bezig. Kpn medewerker zegt een mail naar Samsung te sturen dat de fout bij Kpn ligt , en vervolgens zegt Samsung dat ze nooit mail van Kpn ontvangen. Vervolgens vandaag weer gebeld en medewerker van Kpn zegt ook dat het zo is, en dat hij een belverzoek naar zijn collega stuurt om mij te bellen. Ik wordt hier zo moedeloos van. Een misleidende aktie van kpn vind ik.