Skip to main content
Beantwoord

Samsung S25 Ultra besteld maar niet leverbaar

• February 5, 2025
  • 10 reacties
  • 459 keer bekeken

Waarom staat in de webshop nog steeds dat de Samsung S25 ultra in voorraad is als deze niet geleverd kan worden. Bij bestellen vanmorgen stond ook "voor 21:00 uur besteld morgen geleverd" Nu heb ik een SMS gekregen dat hij niet leverbaar is. Maar op de site wel😡

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi all, wat ik nu kan zien is dat de volgende levering op 22 februari plaatsvindt en daarna op 28 februari. 

Je kunt dit ook in de gaten houden op de statuspagina op onze website, zodra de leverdatum bekend is zal dit daar ook worden gemeld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 10, 2025

Hi ​@Toon1954, ik denk ook graag mee. 

Wat jammer dat dit toestel niet op voorraad, kan me voorstellen dat je hem snel wilt hebben. Mag ik van jou weten welke versie/kleur je van de S25 Ultra hebt besteld en met hoeveel opslag? Dan kan ik voor je nakijken wanneer deze leverbaar is. 

• Auteur
  • Topper
  • February 10, 2025

Hallo Alex,

Ik heb de zwarte met 512 gb besteld.

Groet Toon

• Helper
  • February 11, 2025

Hallo Alex,

Ik heb de zwarte met 512 gb besteld.

Groet Toon

Ik zelfde probleem 7 februari besteld, ineens niet op voorraad 

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Lukt het jouw ook niet een datum te vinden? 

In de webshop staat vanaf 14 februari te leveren, ben benieuwd. 

Jordy Blom
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • February 15, 2025

Het zelfde probleem hier ik heb een S25 ultra 5G met Esim 512GB in de kleur Titanium SilverBlue besteld ook ik krijg een SMS dat hij niet leverbaar is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2025

Nu een ander probleem. Vul de cash back in en krijg de melding dat mijn telefoon niet door Samsung aan KPN is geleverd. Kan nu de aanvraag voor €120 cash back niet indienen.

Daar hebben meer mensen last van: 

Iemand anders schreef: 

Na een Google zoek opdrachtje kwam ik wel op een promodesk actie van KPN van 120 euro korting op mijn KPN Unlimited abonnement viaa deze link https://promo.deskservices.nl/nl-nl/25-0021, maar na het invullen van de details kreeg ik de foutmelding 'Het IMEI-nummer is van een toestel dat niet aan KPN is geleverd’

• Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Goedendag kpn 

Ik heb op 14 februari in de kpn winkel een contract verlenging gedaan met een mobiel 

Een mooie s25 256 gb blauw

Er werdt al gezegt dat ie niet onvoorwaardelijke was en hij zou op gestuurd worden  kreeg een mail een SMS en in de kpn app een melding dat ie nog niet leverbaar is en nog even moest wachten dat ze gingen berichten hij wordt verstuurd ik vraag mij af komt dit goed en hoelang mag ik nog wachten op de site van kpn staat 21 februari leverbaar maar ja dat was de 14 februari ook al  

Gr zeker 

• Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Precies dit wat jij hebt "zeker" ben benieuwd. Deze middag telefonisch contact gehad ze zeggen vanaf de 21e leverbaar...... wel vervelend als je besteld zoals ik dat er vanaf 14 februari leverbaar staat. 

Niet netjes van KPN.

Gr

• Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Ik heb al 2 keer gebeld, maar ze kunnen geen datum van levering geven. Ik heb 9 februari besteld en tot op heden geen bericht of toestel

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hi all, wat ik nu kan zien is dat de volgende levering op 22 februari plaatsvindt en daarna op 28 februari. 

Je kunt dit ook in de gaten houden op de statuspagina op onze website, zodra de leverdatum bekend is zal dit daar ook worden gemeld.Â