Skip to main content
Béste, ik heb mijn contract verlengd met toestel erbij. De Samsung s9 midnight black. Nu krijg ik het bericht dat deze niet meer op voorraad is. Kunnen jullie aangeven wanneer deze weer leverbaar is?



Thijs
Hey Thijs, welkom! Wat ik hier zie over dit toestel is dat we er een klein voorraadje van hebben die we handmatig verdelen over de bestellingen. Waardoor het dan kan zijn dat sommige mensen hem niet meer gaan krijgen. Wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit verder voor je nakijken in hoeverre dit op jouw bestelling van toepassing is.
Hallo erik,



Profiel is aangepast.
Dank je, Thijs! Ik heb gekeken en het nieuws is goed in de zin dat je het toestel wel gaat krijgen. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen wanneer.



We verwachten eind deze week weer nieuwe voorraad. Op dat moment worden die dan uitgeleverd in bestelvolgorde. We weten alleen niet van te voren hoeveel toestellen we gaan binnenkrijgen. Dat betekent dat ik dan ook niet kan garanderen dat in de batch van eind deze week jouw toestel zit. Zodra jouw toestel klaarligt voor verzending krijg je daar van ons ook direct bericht van. In het beste geval is dat dus eind deze week, en anders nog iets later.
Erik,



Waarom wordt dit niet vermeld richting de klant.

Mijn telefoon is aan het eind van zijn Latijn. Op de site staat netjes vermeld voor 22uur besteld morgen geleverd bij moment van bestellen.



Dus dan verwacht ik de volgende dag de telefoon in huis, en begrijp ik dat er geen zekerheid is.......



KPN zou toch moeten weten hoeveel afname er is, en hoeveel er uit gaat!



Ik hoor graag wanneer mijn telefoon geleverd wordt....



Thijs
Het kan soms voorkomen dat de leverprognose op de site niet overeenkomt met de realiteit. Dat kan gebeuren bij toestellen die veel besteld worden. Er is geen 1-op-1 directe koppeling tussen die prognose en de voorraad. Dus als er op een dag dertig mensen een toestel bestellen en we hebben er nog twintig op voorraad, dan wordt ook pas de volgende dag duidelijk, voor die laatste tien mensen, dat ze het toestel niet gaan krijgen. Dat is natuurlijk vervelend, dat snappen wij ook, maar daar is op dit moment niet altijd wat aan te doen. We berichten in zo'n geval zo snel mogelijk dat het toch niet lukt om te leveren.



Wat betreft nieuwe voorraad, zoals ik al aangaf, we weten niet van te voren hoeveel nieuwe toestellen er gaan binnenkomen. Ik kan wel zeggen dat ik verwacht dat bij de nieuwe levering ook jouw toestel zit, maar dat kan ik niet 100% garanderen. Dus zeg ik het niet. Zodra de nieuwe voorraad binnen is, en er zit een toestel voor je bij, wordt die ook gelijk klaargemaakt voor verzending. En op dat moment krijg jij per mail en in het online bestelstatus overzicht direct melding met een leverdatum.
Hallo Erik, ook ik ben er benieuwd of we het toestel nog gaan ontvangen.. idd heel erg vervelend dat er zoveel reclame voor wordt gemaakt en die niet eens geleverd kan worden... Kan ik je een bericht sturen via mail oid zodat dit even nagekeken kan worden?

Graar hoor ik van je.



Groet, Ingrid
Hoi Ingrid, welkom! Je gaat het toestel sowieso nog ontvangen. Je krijgt bericht via mail en via de online MijnBestelling omgeving zodra je toestel verzonden is. Als je afgelopen vrijdag of zaterdag niets gehoord hebt, dan betekent dit dat de levering die we net hebben gekregen niet groot genoeg was voor alle bestellingen. Dit kan voorkomen omdat wij ook niet van te voren weten hoeveel toestellen we precies per levering gaan krijgen. Dat hangt af van hoeveel de fabrikant op dat moment beschikbaar heeft en hoeveel partijen daar een bestelling hebben staan. In dat geval zul je helaas nog even iets langer moeten wachten 😞