Skip to main content

Beste kpn ik heb aan een actie meegedaan via knp dat ik een gratis tablet bij mijn telefoon zou krijgen. Mijn aanvraag is 4-12 goedgekeurd. Er zou deze een tablet binnen moeten komen want het is 8 weken later.

Nu weet ik jullie werken met samsung samen en zei handelen dan deze actie af. Maar ik heb wel dit abonnement bij kpn afgesloten hiervoor. Dus indirect kunnen jullie ook wel iets doen. Zeker in de communicatie.
Anders had ik ook voor een andere provider kunnen gaan.

Ik vind het een beetje misleidend allemaal.


Ik snap ook niet waarom ik continu er om moet vragen en niet netjes word geïnformeerd Mvg, Lynn Tlig-Snoei

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Lynn Tlig-Snoei, welkom op ons forum!
Vanuit KPN kan ik je hier helaas niet echt mee hepen, heb je al contact opgenomen met Samsung?

We hebben hier ook een handig artikel over:


Ja natuurlijk alleen maar dat het nog langer duurd er geen voorraad is. Maar zodra het binnenkomt ze hen gaan versturen. Alleen duurt dit al 9 weken.

En wanneer ik vraag, hoe komt het dat het zolang duurt want stel ik bestel hem elders hem ik hem de volgende dag binnen.

Daar word niet op gereageerd.

Jullie bieden wel een abonnement aan met gratis tablet.. dus indirect heb Jullie hier toch mee te maken. Anders hadden jullie daar ook niet mee in "zee" moeten gaan.

Misschien ook contact zoeken met samsung, dit gebeurt wel bij jullie klanten! 

 

Mvg,

Lynn Tlig-Snoei 


Ik heb hier helaas geen antwoord op vrees ik @Lynn Tlig-Snoei, dit loopt allemaal via Samsung zelf