Skip to main content

Beste ambtenaar. Ik heb op 14 september 2024 een Samsung mobiele telefoon met horlogeactie gekocht bij de KPN winkel in Amstelveen. Ik heb mijn telefoon op dinsdag 17 september ontvangen en ik kon me niet aanmelden voor de actie van Samsung omdat de actie op 15 september eindigde. Als mijn verkoopvriend mij had geïnformeerd, had ik de telefoon niet gekocht. Ik heb hem gekocht omdat het een telefoon was met een horlogeactie en de factuurdatum is overigens 16 september. Ik ben momenteel slachtoffer en hoe kunnen jullie mij hierbij helpen?

Hoi @Samsung Watch-campagne 

Welkom op de community van KPN.

Als eerste is dit een klant-helpt-klant forum, en zitten er dus geen ambtenaren achter het scherm.
Daarnaast is KPN geen staatsbedrijf meer, waardoor er ook geen ambtenaren meer werkzaam zijn bij KPN zelf, het zijn dus gewoon medewerkers in dienst van KPN.

Maar nu even terug naar jouw vraag.

De promotieactie van het gratis ontvangen van een Samsung Watch 7 (4G) is een eigen actie van Samsung zelf, en staat dus helemaal los van KPN en de andere providers.
Samsung stelt zelf de voorwaarden en spelregels op voor hun eigen promotieacties, waaronder de duur waar binnen je kunt registeren.

KPN kan jouw daarbij dus niet helpen, omdat het een promotieactie betreft van Samsung zelf.
Wel zou je nog even kunnen bellen met de klantenservice van Samsung, om navraag te doen wat er eventueel nog mogelijk is, het telefoonnummer is: 088-9090100
(Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00 uur, ook in het weekend)

Maar uit ervaringen van andere mede klanten van KPN, is de kans klein dat het wat gaat opleveren.
Samsung houdt zich namelijk strak aan de registratiedata, waar binnen je kunt deelnemen aan een promotieactie.


Reageer