Skip to main content

Hallo,

Ik heb een MIFI router tp link M7200 gekocht voor de vakantie. Een abonnement van KPN. Maar nu doen de Iphone toestellen het er wel op maar de Samsung toestellen niet.  Wie kan mij hiermee helpen?

Dus jouw Samsung toestellen kunnen geen wifi verbinding maken met die TP-Link M7200?

Ondersteunen die Samsung toestellen wel 2.4GHz en WPA2-PSK? Normaliter is dat wel het geval maar toch de vraag om alles even uit te sluiten.


Werkt jouw TP link mifi dan wel in het buitenland??? Er zijn al meerdere hier die zich meldden dat ie het buiten NL ineens niet meer doet.

Hebben die Samsung toestellen niet gewoon zelf een bundel?

Voor een mifi router kan je hooguit een abonnement nemen tot 10 GB per maand.

Je kan dan wel GB delen (overboeken) van je mobiel naar de mifi. En dan weer de telefoon met de mifi verbinden. Maar wat is het nut als die GB's (eerst) op de telefoon zelf stonden???


Werkt jouw TP link mifi dan wel in het buitenland??? Er zijn al meerdere hier die zich meldden dat ie het buiten NL ineens niet meer doet.

Maar hij werkt op dit moment blijkbaar wel maar niet voor alle apparaten en daar gaat deze vraag mijns inziens over. Waarom werken de iPhones wel via die TP-Link en de Samsungs niet?

 

Je kan dan wel GB delen (overboeken) van je mobiel naar de mifi. En dan weer de telefoon met de mifi verbinden. Maar wat is het nut als die GB's (eerst) op de telefoon zelf stonden???

Dat de andere telefoons ook van die GB's gebruik kunnen maken.


Hallo

Het ging inderdaad erom dat de iPhone het wel deed en de Samsung niet. 

Ik ben naar de winkel terug gegaan waar ik het abonnement heb afgesloten en daar hebben ze mij fantastisch geholpen. Ze hebben iets veranderd aan de instellingen in de MIFI router. (Dit is alleen bij een KPN dat het niet werkt) En nu werkt het wel in Nederland.  Naar het buitenland moeten we nog ervaren.

Ik heb een apart abonnement afgesloten voor de mifi router voor onbeperkt internet. Hiervan kun je 50 gb gebruiken in Europa.


Ik heb een apart abonnement afgesloten voor de mifi router voor onbeperkt internet. Hiervan kun je 50 gb gebruiken in Europa.

Dat is dus met een 06 nummer i.p.v. een 097 nummer.

06 nummers mogen alleen gebruikt worden in telefoons, niet en mifi routers.

KPN mag (en is eigenlijk verplicht) dat abonnement stop te zetten of om te zetten naar een 097 nummer maar voor 097 nummers bestaan geen unlimited contracten.