Skip to main content

Ik heb een Samsung watch 6 clasic LTE. Deze wil ik koppelen met multisim via mijn One Plus 10 Pro telefoon. Als ik dit doe zegt de telefoon dat KPN geen mobiele abonnementen voor mijn horloge bied.

Kunnen jullie dit oplossen?
Bij Odido kan de multisim wel met mijn telefoon en watch, dan moet het bij jullie toch ook kunnen?

 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hoi @JeroenSta, bij ons kan je Samsung Watches gebruiken in combinatie met een Samsung toestel. Met andere toestellen is dat niet mogelijk. Het kan zijn dat dat in de toekomst veranderd, daar is op dit moment niets over bekend.


Zie ook dit artikel in de Kennisbank waar het wordt uitgelegd:

 


Om die reden heb ik mijn OnePlus 9 Pro aan m'n vrouw overgedaan (die had nog een ouder OnePlus budget toestel) die een OnePlus Watch heeft zonder eSIM. Nu heb ik een Galaxy A54 en die koppelt multisim probleemloos met m'n Watch5 Pro. 


bij mij hetzelfde probleem. galaxy watch classic 6 met lte en een google pixel phone.

de multisim functie wordt niet ondersteund door kpn met deze combinatie.

hiervoor een odido abbonement en en hierbij werkte de multisim koppeling perfect.

hoop dat de kpn hier dan toch snel  een oplossing voor vindt


Ik heb vandaag ook 3 uur aan de telefoon gezeten.. en krijg multisim ook niet voor elkaar code 3010 ben al 4 weken bezig met kpn maar tot op heden nog geen resultaat.. ook heb ik mijn fysieke kaartje omgezet naar e sim... helaas ook mislukt. Nu krijg ik een nieuw fysieke simkaart toegestuurd.. ze denkt dat daar het probleem ligt omdat minn samsung s23 geen 2 esim kaarten aankan🤔 en om nou mijn hele telefoon te resetten naar fabrieksinstellingen heb ik ook niet zo veel zin in.... kan iemand mij helpen?


Heb ook al contact gehad met Samsung en die heeft op afstand meegekeken in mijn telefoon daar was niks mis mee


Welkom op de community @Binky4, dit zijn dingen die je het beste telefonisch met ons kunt bespreken. Zoals je merkt reageren we via deze weg later en telefonisch kan er direct met je meegekeken worden. Als je de fysieke simkaart hebt kan je de activatie daarmee opnieuw proberen. Als het daarna nog niet lukt kan men met je meekijken en indien nodig een melding aanmaken voor de technische dienst.


Goedenmiddag Jasper

Bedankt voor het reageren... zoals je kunt lezen heb ik al contact met hun gehad 3 uur lang. En hebben mij doorverwezen naar deze forum

Ben al 4 weken bezig met kpn telefonisch en fysieke winkel ook al geweest! 


En als het goed is is er ook al een bericht achter gelaten bij de technische dienst! Dus hoop zo dat het wel gaat lukken met het fysieke kaartje


Wij hebben wat dat betreft geen andere opties dan de klantenservice. Dat daarbij al een melding is aangemaakt voor de technische dienst is goed om te lezen, het is het beste om dat af te wachten.