Skip to main content

Mijn samsung watch 6 classic werkt in NL goed. Kom ik in België dan kan ik wel whatsappen en google assistent gebruiken, maar niet bellen of gebeld worden. 

Instellingen toegangspunten is gelijk als aan mijn telefoon.

Heeft iemand dezelfde problemen of een oplossing?

Beste @Zapjos, welkom! Wat vreemd dat het in België niet werkt, dat zou met de Samsung Watch wel het geval moeten zijn. Kun je met je mobiele telefoon wel bellen/gebeld worden in het buitenland? Ik ben benieuwd of je WhatsApp en Google Assistent via het mobiele internet gebruikt of via de wifi? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Marcia_,

De gegevens zijn aangepast. Telefoon werkt wel in België. Om te testen heb ik geen telefoon bij me als ik in België ben. Ik woon ongeveer 300 meter van de grens.

 


Bedankt! Je gebruikt WhatsApp en de Google Assistent dus echt via mobiel internet. Wat gek dat het bellen dan niet werkt.. Aan onze kant hebben we niets geblokkeerd o.i.d., dus zou je de tips van het Samsung forum en Netweters eens door willen nemen?


Marcia_,

 

Ga ik doen. Had ik niet aan gedacht.

 

 


Alles doorgelezen, ik ga het horloge terugzetten naar fabrieks instelling.


Horloge terug gezet naar fabrieks instellingen en alles opnieuw geïnstalleerd. Geen succes.

Ga naar de pkn winkell


Kpn winkel


Ook kpnwinkel kwam er niet uit. Samsung gebeld en deze gaf aan dat de LTE van watch 6 nog niet in het netwerk van kpn België  zit en dat ze er mee bezig zijn. Tijdseenheid konden ze niet aangeven.


Ach, dat is goed om te weten.. Bedankt voor het delen, @Zapjos!


Vandaag in België geweest en kon met de watch nu bellen. Denk dat ze het probleem hebben opgelost.


Reageer