Skip to main content

Ik word +/- 3x per maand gebeld op mijn zakelijke nummer door de Servicedesk van de acquisitie van KPN als je opneemt gooien ze steevast de hoorn erop! Erg irritant is dit! Als ik vervolgens belt om een klacht in te diennen kunnen ze er niks mee… 😓 

Dit is het nummer waar mee gebeld wordt:

+31 24 209 05 74
 

zijn er meer die hier last van hebben? 



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Chantal Bresser, welkom op het KPN forum voor consumenten! Wat vervelend dat je regelmatig gebeld wordt en dat de telefoon er dan ook direct weer opgegooid wordt. Het nummer dat jij geeft, staat niet in onze lijst van veelgebruikte telefoonnummers. Het lijkt er dus niet op dat KPN zelf belt, maar dat er een partij namens KPN belt. Het enige wat ik je kan aanraden, is om een beroep te doen op jouw ‘Recht van Bezwaar’ (vroeger heette dat ‘Recht van Verzet’). De bellende organisatie is dan verplicht jouw gegevens uit de eigen bellijsten te verwijderen en mag je daarna niet meer bellen. Dit recht kun je alleen inzetten per organisatie en niet in één keer voor alle organisaties die aan telemarketing doen, helaas.


Hallo vandaag gebeld door acquisitiedesk namens KPN.

ik ben gebeld via nummer 0332096523

 

ze doen zich voor als KPN maar gedragen zich erg agressief, willen een telefoon contract er door heen duwen. Zijn zo onbeschoft dat ze je niet laten uitpraten.

 

Ik kan me niet voorstellen dat dit namens KPN gebeurt  


Hallo vandaag gebeld door acquisitiedesk namens KPN.

ik ben gebeld via nummer 0332096523

 

ze doen zich voor als KPN maar gedragen zich erg agressief, willen een telefoon contract er door heen duwen. Zijn zo onbeschoft dat ze je niet laten uitpraten.

 

Ik kan me niet voorstellen dat dit namens KPN gebeurt  

Ook dit nummer is niet bij ons bekend. Het is in ieder geval dus niet KPN die belt. Helaas kunnen we hier verder weinig aan doen. Mijn advies is om de tips hierboven te volgen.


Ik ben hier ook voor het eerst.

Vanmiddag om16:59 uur gebeld door de Servicedesk van de acquisitie van KPN (tel. 033-208 46 31 en 033-208 46 23).

Bij terugbellen werd ook bij mij gelijk opgehangen.

Dit gebeurt inderdaad met enige regelmaat. Is dit wel een KPN servicedesk? Kan de KPN niet aan personeel komen? Of is het een callcenter van de KPN met ongemanierd personeel?

In ieder geval is het knap vervelend.

 


Bij mij ook 3x gebeurd inmiddels. De onderstaande nummers hebben mij gebeld.

033 208 46 41

033 208 46 25

033 208 42 06

Toen ik de 3e keer vroeg of ze van KPN was, zei ze zelfs ja. Dit is dus pure misleiding en ik wil dat het stopt. Ze gebruiken elke keer andere telefoonnumers zodat ik ze niet kan blokkeren.

Ik ben ze spuugzat. Ik denk dat ik heel Amersfoort ga blokkeren, want ik ken daar toch niemand.

 

En ze bellen mensen die bij de KVK staan ingeschreven. Die email + telefoon gegevens hebben doodleuk verkocht, waardoor nu iedereen de sjaak is. Bedankt weer KVK voor het totaal niets bijdragen aan de maatschappij en alleen tot last zijn. 


Ik wordt steeds gebeld,  meerdere keren per dag omdat ik het nummer heb geblokkeerd en dus niet op neem.  Krijg wel een melding dat er is gebeld door nummer 0886607841. Omdat ze zoveel bellen heb ik een keer terug gebeld.  Bandje met "kpn acquisitie afdeling ", wij bellen u zelf terug. 


Ik word er ook helemaal gek van en ze zijn best wel onbeschoft ook. Inderdaad 033 nummers. Ik blokkeer ze allemaal, maar iedere keer trekken ze weer een nieuw blik aan nummers open lijkt het.


Idem, ik word hier he-le-maal gek van. Ik blok elk nummer van deze vervelende gasten, maar elke zoveel dagen hebben ze weer nieuwe nummers.

Er neemt niemand daar ook de telefoon op, alleen maar automatische antwoord apparaatjes. 

Je kan je afmelden op afmeldencampagne@kpn.com  - ik ga het maar eens proberen maar ik heb geen hoop op dat dit werkt.


Ik word gebeld door KPN nr 088 660 78**  De laatste 2 cijfers verschillen steeds. Voor ik kan reageren stopt de oproep.