Skip to main content

Ik heb best weinig bereik in mijn nieuwbouw apartement. 

 

Buiten is het bereik redelijk oké, maar binnen niet. 

Tot soms zelfs helemaal geen bereikbaarheid.

Dit baat mij zorgen gezien ik inverband met een familie lid die epilepsie heeft 80% wel bereikbaar moet wezen en dat nu rond de 10 % hangt..

Ik hen kpn gevraagd om een oplossing maar als prepaid klant doe al klant is toen het nog HI hete en ons vervolgens zo in de kou laat staan vindt ik niet relax..

Ja er was wel een oplossing zij de medewerker lachend... maar die is verschrikkelijk duur.

 

Een versterker, maar veel informatie kregen we niet.

 

Tja,, we weten niet zo goed wat we nu moeten doen en zitten met onze handen in het haar..

 

Hallo @Hippiebodypaint 

 

Ondersteunt je mobiele telefoon ook VoWiFi of ‘Bellen via WiFi’ en heb je thuis ook WiFi? (hoeft geen KPN internetverbinding te zijn).

Zo ja dat dan aanzetten, dan zouden voortaan alle gesprekken via WiFi moeten lopen i.p.v. het mobiele netwerk.
Dat maakt overigens niets uit qua kosten, bellen via WiFi gaat ook gewoon van het beltegoed af.


Goedemorgen @Hippiebodypaint en welkom hier op ons forum!

Ik zie dat je al een hele goede reactie hebt mogen ontvangen en dat is eigenlijk in zulke gevallen ook de oplossing. Alle informatie over bellen via de wifi kun je terugvinden op deze pagina. Je kunt daar ook zien of jou toestel geschikt is voor bellen met wifi. Laat je ons weten of je hier nog iets aan hebt gehad?


Hallo @Hippiebodypaint signaalversterkers voor mobiele telefoons zijn verboden in NL.

Voor thuis bij DECT-toestellen, thuistelefoon dus, zijn er wel versterkers (repeaters) beschikbaar, maar in een normale thuisomgeving bijna nooit nodig, of je moet op een landgoed wonen.