Skip to main content

Hoi, ik wil graag mijn prepaid sim kaart voor een gps tracker gebruiken. De sim heeft momenteel geen signaal en ik las dat dit evt aan de apn settings kan liggen, dat ze op internet moeten staan. Kan iemand mij hiermee helpen?

Doet de sim het in een normaal toestel wel? Kun je er mee het internet op?


Hoi Nick83,

Ja hij doet het in een mobiel prima, ook de internet. Ik heb ergens gelezen dat van de kpn kant een setting veranderd moet worden.


Hoi Nick83,

Ja hij doet het in een mobiel prima, ook de internet. Ik heb ergens gelezen dat van de kpn kant een setting veranderd moet worden.

De APN moet in het apparaat zelf ingesteld worden. Niet bij KPN. 


Oke, bedankt ik ga verder zoeken


Hoi @Timy . Welkom op het forum.

In sommige gevallen kan ik hier wat in betekenen. Kun jij je profiel aanvullen en het nummer benoemen waar het om gaat?

Geef je me daarna hier een seintje?


Hoi Erwin, dank voor je reactie. Als goed is staat het nummer nu in het profiel gemeld.


@Erwin_  hoi, geef je me een sientje als je het georobeerd hebt? Alvast dank! 


Hoi, excuses dat ik wellicht te haastig overkom,:grimacing: maar zou je Erwin de aanpassingen uitvoeren zodat ik hem weer kan proberen? Of misschien kan een collega me helpen? 

Alvast dank:innocent:


@Timy : Ik heb het voor je aangepast. Laat je weten of het werkt? 


Bedankt Erwin, ik probeer hem vandaag, ik laat je weten hoe het gaat 


Hoi, het is gelukt :thumbsup::thumbsup: heel erg bedankt Erwin!


Is het mogelijk om ook onze instellingen op de prepaid kaart aan te passen voor gebruik in GPS watch voor mijn zoon en dochter. Telefoonnummer van mijn zoon is toegevoegd aan mijn profiel. (dochter kan niet omdat er maar 1 nummer kan staan


Is het mogelijk om ook onze instellingen op de prepaid kaart aan te passen voor gebruik in GPS watch voor mijn zoon en dochter. Telefoonnummer van mijn zoon is toegevoegd aan mijn profiel. (dochter kan niet omdat er maar 1 nummer kan staan

Er staat geen mobiel nummer in je forum profiel, @Maaikev3 .

Zou je die er in willen zetten en mij daarna hier een seintje geven?