Skip to main content

Kpn heeft op 23-03-2020 een simkaart verzonden. Nu een maand later heb ik deze nog niet binnen. Is er iets misgegaan?

Nog een vraag, wanneer ik van een privé naar een zakelijk mobiel abonnement ga, kan ik dan nog het aantal GB's veranderen? Zou ik hier dan hulp bij kunnen krijgen..

Hoi Mr. Rotterdam! Een simkaart wordt per reguliere post verzonden, in een envelop. Dus over het algemeen heb je die de volgende werkdag in huis. Check, voor zover je dat nog hebt, je oud papier of je hem niet per ongeluk hebt weggegooid. Als het daar ook niet bij zit, dan kun je via je MijnKPN weer een nieuwe aanvragen.

 

Overgang van privé naar zakelijk is een contractsovername. Die kun je zelf starten door dit formulier in te vullen. Let op dat dit niet kan als je nog een lopend toestelkrediet hebt, die zul je dan eerst moeten aflossen. Je kunt niet tegelijkertijd de inhoud van het abonnement aanpassen. Dat zul je voor of na de overname moeten doen en kan via de MijnKPN of de klantenservice.


Hoi Mr. Rotterdam! Een simkaart wordt per reguliere post verzonden, in een envelop. Dus over het algemeen heb je die de volgende werkdag in huis. Check, voor zover je dat nog hebt, je oud papier of je hem niet per ongeluk hebt weggegooid. Als het daar ook niet bij zit, dan kun je via je MijnKPN weer een nieuwe aanvragen.

 

Overgang van privé naar zakelijk is een contractsovername. Die kun je zelf starten door dit formulier in te vullen. Let op dat dit niet kan als je nog een lopend toestelkrediet hebt, die zul je dan eerst moeten aflossen. Je kunt niet tegelijkertijd de inhoud van het abonnement aanpassen. Dat zul je voor of na de overname moeten doen en kan via de MijnKPN of de klantenservice.

Dank voor je super snelle antwoord! 

Ik zal de simkaart dan nog een keer moeten bestellen, er zal iets mis zijn gegaan bij de post.

Is het zakelijke abonnement dan een nieuw abonnement en automatisch hussle? Of is het hetzelfde abonnement, GB's, bedrag en einddatum als de huidige. Excuses voor de vragen maar dit kan ik nergens vinden.


Graag gedaan 🙂 Een contractsovername is letterlijk niets anders dan dat we een andere (rechts)persoon aan een abonnement koppelen. Dus het bestaande abonnement wordt overgenomen zoals hij is, met zelfde inhoud, zelfde bedrag en zelfde einddatum contract.