Skip to main content
Beantwoord

sim only

  • March 2, 2020
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Jeaninevd
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ik heb een sim only abonnement bij u afgesloten. Op 26 februari stuurde u mij de eerste email met het contract. Mijn vraag is wanneer ik het sim kaartje van u kan ontvangen. Kunt u mij vertellen hoe lang dat gaat duren? Vriendelijke groet, Jeanine van Dorp

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Jeaninevd welkom op het forum! Je zou de nieuwe simkaart deze week eigenlijk wel binnen moeten hebben! Hier gaan altijd een paar werkdagen overheen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Jeaninevd welkom op het forum! Je zou de nieuwe simkaart deze week eigenlijk wel binnen moeten hebben! Hier gaan altijd een paar werkdagen overheen


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Jeaninevd ik ga er vanuit dat je de simkaart inmiddels binnen hebt! Mocht dat niet het geval zijn of mocht je nog vragen hebben weet je me te vinden!


Jeaninevd
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2020

Hoi, de simkaart heb ik nog steeds niet ontvangen. Wat nu? Hij is al 2 weken “onderweg”


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Sorry @Jeaninevd ik had nog niet naar je gegevens gekeken. Ik zie dat het om een verlenging gaat in plaats van een nieuwe aanvraag!
Daar zit niet standaard een nieuwe simkaart bij. In jou geval is het wel handig deze te vervangen. Je kunt via deze specifieke pagina gratis een vervangende simkaart aanvragen! Deze zou je morgen of overmorgen in huis moeten hebben!