Skip to main content

Hallo, 

Ik heb een sim only abonnement bij u afgesloten. Op 26 februari stuurde u mij de eerste email met het contract. Mijn vraag is wanneer ik het sim kaartje van u kan ontvangen. Kunt u mij vertellen hoe lang dat gaat duren? Vriendelijke groet, Jeanine van Dorp

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Jeaninevd welkom op het forum! Je zou de nieuwe simkaart deze week eigenlijk wel binnen moeten hebben! Hier gaan altijd een paar werkdagen overheen


Hoi @Jeaninevd ik ga er vanuit dat je de simkaart inmiddels binnen hebt! Mocht dat niet het geval zijn of mocht je nog vragen hebben weet je me te vinden!


Hoi, de simkaart heb ik nog steeds niet ontvangen. Wat nu? Hij is al 2 weken “onderweg”


Sorry @Jeaninevd ik had nog niet naar je gegevens gekeken. Ik zie dat het om een verlenging gaat in plaats van een nieuwe aanvraag!
Daar zit niet standaard een nieuwe simkaart bij. In jou geval is het wel handig deze te vervangen. Je kunt via deze specifieke pagina gratis een vervangende simkaart aanvragen! Deze zou je morgen of overmorgen in huis moeten hebben!