Skip to main content
Hallo,



Gaat KPN ook abonnement aanbieden van sim only onbeperkt data bellen en sms.



Deze sim only abonnement verkopen ze wel bij t-mobile voor €35



Gaat KPN, dit ook nog doen sim only abonnement aanbieden (onbeperkt data bel en sms) voor €35.



Mvg,

Berry
Ha @Kloosterboer, welkom terug! We hebben net een weekje onze nieuwe abonnementen online staan! Geen onbeperkt bellen, sms en MB's, maar wel: 50 GB en onbeperkt bellen en sms voor €36 per maand. Én als je ook vaste diensten bij ons afneemt en dus Compleet bent, wordt dit: 100 GB en onbeperkt bellen en sms voor maar 31 euro per maand. Ik weet niet hoeveel gebruik jij maakt van mobiel internet, maar voor mij zou 100 GB al onbeperkt zijn, daar ik niet meer dan 20 GB per maand gebruik 😉. Klinkt beter dan wat we hadden, toch? Als je interesse hebt, laat het maar weten. Ik kan je laten bellen met een aanbod!
Geachte kpn,



Bedankt voor uw terugkoppeling.



T-m is het goedkoopst. €35,00 onbeperkt bel en sms en data. Dan ben je met KPN duurde uit.



Kloosterboer
Ik zie aan de hand van je forumprofiel dat jij Compleet bent en dus 5 euro korting + een verdubbeling van MB's, minuten en sms'jes krijgt. Betekent dat als je nu voor 2 jaar bij ons verlengt, je 100 GB, onbeperkt bellen en sms krijgt voor maar 31 euro per maand. Verleng je voor een jaar, betaal je 32 euro per maand.
Even terzijde

Laten we wel even vast stellen dat bij de meeste aanbieders niet letterlijk van onbeperkt sprake is. Vaak moet je boven een bepaalde hoeveelheid op 1 dag (5GB uit mijn hoofd) een berichtje sturen om extra GB's voor die dag te vragen. De volgende dag begint de teller opnieuw.

Bij Telfort en zover ik weet ook bij KPN (@Marcia_ ?) Gaat alleen de snelheid omlaag als boven je maandbundel komt dus ook dit kan je onbeperkt noemen.



Met 100Gb kom je op iets meer dan 3GB per dag dat maak ik in een maand nog niet op zelfs als ik geen gebruik maak van wifi.
Klopt helemaal wat je zegt!
Bij KPN mag je alle data in het buitenland opmaken en bij T-Mobile is dit maar 14 gig per maand.

Dus ik vind KPN nog steeds beter in wat ze aanbieden.