Skip to main content
Beantwoord

Sim Only afgesloten i.v.m. betaling

  • January 5, 2020
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb voor 2 maand mijn kpn niet kunnen betalen. Ik heb toen een brief van jullie gekregen dat ik 55,59,- moest betalen. Dit heb ik 20 december naar jullie overgemaakt. Daarna is er 23 december door jullie 26 euro afgeschreven van mijn rekening. Maar nu heb ik nog steeds geen 4G en kan ik ook nog steeds niet bellen. Hoe kan dit?

 

groeten Kim.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Kimberly2005, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is altijd vervelend natuurlijk, werkt het op dit moment nog steeds niet? Zou je het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) op jouw forumprofiel kunnen zetten? Daarmee kunnen we met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dit gedaan hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Hallo @Kimberly2005, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is altijd vervelend natuurlijk, werkt het op dit moment nog steeds niet? Zou je het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) op jouw forumprofiel kunnen zetten? Daarmee kunnen we met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dit gedaan hebt.