Skip to main content

Geachte mevrouw,heer,

 

Ik wil mijn Sim-only verlengen. Nu kom ik de Black friday deal tegen. Als ik kies voor 20 GB dan zou ik de prijs gaan betalen van het 10 GB sim-only.

 Maar bij 20 GB staat in eens de prijs van 30 euro ipv 27,50 euro. 

 

10 GB+ Onbeperkt bellen/sms27,50  22,50 /mnd

20GB voor de prijs van 10GB!

20 GB+ Onbeperkt bellen/smsBlack Friday Deal 30,00  22,50 /mnd

 

Ik heb op dit moment internet, bellen vast en 2x mobiel en TV. Volgens de info krijg je dan een hussel voordeel van 7,50 euro. Voor mij zou dit betekenen dat het sim-only abonnement na verlengen dan 20 euro per maand zou worden.

Is dit een fout op uw site? Of is dit voor de klant een sigaar uit eigen doos?

Alvast dank voor uw reactie.

Vriendelijke groet

Henri 

Beste @TerriHenri, welkom terug! Ik begrijp denk ik nog niet helemaal wat je bedoelt. Jij hebt op dit moment ook een mobiel abonnement bij ons, wat geen Hussel abonnement is, toch? Dan krijg je dus geen Hussel voordelen, maar wellicht wel Compleet voordeel? Als jij verlengt, dan krijg je Hussel voordelen. Ben jij op dit moment goedkoper uit met je huidige abonnement, dan hoef je natuurlijk niet te verlengen. Die keuze is helemaal aan jou. Mocht je willen dat ik met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je verder. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Ben je er uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.