Wanneer ik op mobiel.nl simonly abonnement afsluit ben ik +/- 10 euro goedkoper uit dan dat ik mijn huidige abonnement wijzigt in mijnkpn app. Hoe kan dit?
Wanneer ik op mobiel.nl simonly abonnement afsluit ben ik +/- 10 euro goedkoper uit dan dat ik mijn huidige abonnement wijzigt in mijnkpn app. Hoe kan dit?
Dit kan doordat KPN de prijs van uw abonnement elk jaar verhoogt via de inflatiecorrectie. Dus dat sowieso.
En voor nieuwe klanten veranderen de prijzen soms wel eens. Deze gaan soms naar beneden of omhoog. En soms heeft KPN tijdelijke acties. Als bestaande klant kunt u daar niet van profiteren zolang u in de contracttermijn zit. Is de contracttermijn verlopen, dan kunt u verlengen.
Hoi
Dat heeft te maken met jaarlijkse inflatiecorrectie op je mobiele abonnement, deze wordt jaarlijks op 1 oktober doorgevoerd op je mobiele abonnement, waardoor deze enkele euros duurder wordt.
Deze inflatiecorrectie vindt je dan ook terug binnen Mijn KPN, bij de overige bundels waarna je kunt upgraden of downgraden.
De sim only prijzen die je onder andere op mobiel.nl ziet staan van KPN, zijn de prijzen voor nieuwe klanten, de bij KPN een mobiele abonnement willen afsluiten.
Daarom is het ook verstandig om je mobiele abonnement, zodra deze contractvrij is (datum kun je terug vinden binnen Mijn KPN) te verlengen met het mobiele abonnement naar keuze.
Vanaf dan betaal je weer dezelfde prijs, als voor nieuwe klanten.
Hallo
Dat komt omdat jouw bestaande abonnement ieder jaar duurder wordt door de prijsindexatie.
Je kunt dit voorkomen door te verlengen. Dan betaal je dezelfde prijs als een nieuwe klant.
Wel kan het zo zijn dat er een speciale actie loopt bij mobiel.nl voor nieuwe klanten met een (tijdelijke) korting. Maar als jij nu jouw abonnement bij KPN verlengt, dan ben je goedkoper uit dan met jouw huidige abonnement. Verlengen kun je via MijnKPN of Bv telefonisch via 0800-0402.
Kan je dit iets duidelijker, met voorbeelden onderbouwen? Zo valt daar weinig op te zeggen en kunnen we alleen uitgaan van aannames.
Haha, zitten er gewoon vier man tegelijk een antwoord te typen.
Jammer dat de topicstarter
Jammer dat de topicstarter
Heb je volledig gelijk in
Het zou wel zo netjes zijn TS
We moeten het start bericht natuurlijk wel goed lezen via Mijn KPN wijzigen kan alleen omhoog of omlaag dat kan maar zo € 10,00 duurder uitpakken dan een verlenging met simonly tegen de nu geldende tarieven die zijn met een Sim-only verlenging via mobiel.nl niks lager dan een zelfde sim-only verlenging via KPN
De abonnementskosten zijn voor nieuwe klanten exact hetzelfde als klanten die verlengen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.