Skip to main content

Hoi,

 

In maart loopt mijn abonnement bij jullie af en dan wil ik graag over naar sim Only, kan dat?

Alvast bedankt

Groetjes Melanie 

Ja dat kan. Sterker nog, als je niets doet, dan vallen je toestelkosten weg, en dan loopt je huidige abonnement gewoon "sim-only" door.


Hi Melanie, welkom op het forum. 

Ja dat kan. Sterker nog, als je niets doet, dan vallen je toestelkosten weg, en dan loopt je huidige abonnement gewoon "sim-only" door.

Dit klopt helemaal. Ik kijk dit voor de zekerheid voor je na, er zijn abonnementsvormen uit die tijd die soms niet automatisch overgaan. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit specifiek nakijken en bevestigen. 

Ik hoor graag van je. 


@Melanie42, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hoi,

Mijn contract loopt over een paar dagen af. Ik wil van een abonnement met telefoon naar een Sim only met een paar wijzigingen dan wat ik nu heb. Nu zag ik dat ik dan afsluitkosten moet betalen. Dit vind ik raar omdat ik al heel lang 5/6 jaar of langer diensten (mobiel/internet  en tv, via glasvezel)  bij kpn afneem. kan dit ook zonder?

gr. 


Hi, aansluitkosten zijn alleen voor nieuwe aansluitingen. Aangezien je nummer al bij ons is geldt dit niet voor jou.