Skip to main content
Beantwoord

Sim Only naar abonnement met toestel

• April 12, 2020
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Dat wil ik ook graag.

Hoe gaat dat in z’n werk?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Beste antwoord door Natasja

Hallo @Elinenelif2015. Van harte welkom hier. Zoals je wellicht in het topic waarin je had gereageerd al hebt gelezen: het is zeker mogelijk om je Sim Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Een van de voorwaarden is wel dat je Sim Only contract minimaal 3 maanden oud moet zijn. Ik kan zonder gegevens niet controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Je kunt het beste bellen met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 of met ons chatten om de wijziging in gang te laten zetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 15, 2020

Hallo @Elinenelif2015. Van harte welkom hier. Zoals je wellicht in het topic waarin je had gereageerd al hebt gelezen: het is zeker mogelijk om je Sim Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Een van de voorwaarden is wel dat je Sim Only contract minimaal 3 maanden oud moet zijn. Ik kan zonder gegevens niet controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Je kunt het beste bellen met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 of met ons chatten om de wijziging in gang te laten zetten.

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

Dag @Elinenelif2015. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het gelukt om je Sim Only abonnement om te zetten? Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.