Skip to main content

Hoi, 

Ik wil binnenkort overstappen op een Sim Only abonnement. Echter weet ik nog niet goed of ik dit bij KPN wil afsluiten. Op het huidige moment heb ik wel een abonnement lopen bij KPN. 

Als ik bij een andere provider een Sim Only koop, kan ik dan wel mijn nummer behouden? Zo ja, op welke manier?

@NH12

Je kunt dan bij jouw nieuwe provider nummerbehoud aanvragen. 
 

Google maar eens op “nummerbehoud” . Dan zie je meteen dat alle bekende providers dat gratis voor jou regelen. 


Bij het afsluiten aangeven “ik wil mijn nummer behouden”.


Goedemiddag @NH12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien je bij KPN wil blijven, kan je gewoon verlengen met een Sim Only abonnement. Kies je toch, helaas, voor een andere provider? Dan kan je inderdaad je eigen nummer meenemen bij een overstap. Geef bij de nieuwe provider dan even aan om welk 06-nummer het gaat.  Je hebt dan ook het klantnummer nodig. Dit kan je vinden op je factuur! 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


@NH12, ik heb geen reactie meer gezien. Ben je er inmiddels uitgekomen of kan ik je nog van meer informatie voorzien?


Heb je op dit moment ook KPN Hussel? Anders kan je misschien bepaalde voordelen verliezen.


@NH12

Je kunt dan bij jouw nieuwe provider nummerbehoud aanvragen. 
 

Google maar eens op “nummerbehoud” . Dan zie je meteen dat alle bekende providers dat gratis voor jou regelen. 

@NH12 

Weet je al naar welke provider je naar toe gaat? Of blijf je toch gezellig bij KPN bellen? 

 


Reageer