Skip to main content
Beantwoord

SIM Only omzetten naar abonnement met toestel

• February 17, 2020
  • 5 reacties
  • 2655 keer bekeken

Het volgende: ik wil simonly veranderen in abo met toestel. Dit was mogelijk  via chat. Dit geannuleerd, omdat ik via belsimpel veel goedkoper uit ben voor t toestel. Aangevraagd bij belsimpel via verlenging en nou blijkt dat weer niet te kunnen.

Waarom niet? Vraag ik mij af.

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Dlr. Dat is een goede vraag. Sinds enige tijd is het inderdaad mogelijk om een SIM-Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel, als je binnen contract zit. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met mijn collega's van de afdeling die over de contracten gaan te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat, zoals je eerder contact met hen hebt gehad. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 17, 2020

Omdat zij dit niet kunnen of mogen dit gaat bijna altijd via de klantenservice van de provider, niet een tussen persoon.

Je kan uiteraard wel zelf de telefoon via belsimpel bestellen.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2020

Hi @Dlr. Dat is een goede vraag. Sinds enige tijd is het inderdaad mogelijk om een SIM-Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel, als je binnen contract zit. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met mijn collega's van de afdeling die over de contracten gaan te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat, zoals je eerder contact met hen hebt gehad. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

• Auteur
  • February 20, 2020

Duidelijk. geen vragen verder, bedankt

Shira Kok
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2021

Hallo! Kan dit ook online of alleen telefonisch? 

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • January 4, 2021

Hi @Shira Kok, dat is een hele goede vraag. Dat kan inderdaad alleen telefonisch. :relaxed: