Skip to main content

Het volgende: ik wil simonly veranderen in abo met toestel. Dit was mogelijk  via chat. Dit geannuleerd, omdat ik via belsimpel veel goedkoper uit ben voor t toestel. Aangevraagd bij belsimpel via verlenging en nou blijkt dat weer niet te kunnen.

Waarom niet? Vraag ik mij af.

Omdat zij dit niet kunnen of mogen dit gaat bijna altijd via de klantenservice van de provider, niet een tussen persoon.

Je kan uiteraard wel zelf de telefoon via belsimpel bestellen.


Hi @Dlr. Dat is een goede vraag. Sinds enige tijd is het inderdaad mogelijk om een SIM-Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel, als je binnen contract zit. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met mijn collega's van de afdeling die over de contracten gaan te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat, zoals je eerder contact met hen hebt gehad. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Duidelijk. geen vragen verder, bedankt


Hallo! Kan dit ook online of alleen telefonisch? 


Hi @Shira Kok, dat is een hele goede vraag. Dat kan inderdaad alleen telefonisch. :relaxed: