Skip to main content

Beste. 

Vandaag 04.09.2020 is mijn sim only abonnement in gegaan. Ik ben overgestapt van telfort naar kpn maar boven in mijn mob staat nog steeds telfort ipv kpn. Ik kon wel mijn eigen sim behouden tijdens het afsluiten van het nieuwe abonnement. Wel staat het nieuwe abonnement vermeld in mijn kpn omgeving. Mijn vraag is krijg ik hier door geen dubbele rekeningen en blijf ik op het netwerk van telfort.

Groet. 

Freek

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Bully eyes, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Sinds januari zijn alle mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. Als je nu gebruik maakt van een KPN abonnement, dan heb je als het ware jouw abonnement verlengd. Je zult dan ook geen dubbele kosten hebben. :relaxed:

Wat betreft de melding ‘Telfort’ boven in je scherm, hier hoef je je geen zorgen over te maken. Het is immers hetzelfde netwerk als dat van KPN. Het wil soms helpen om jouw toestel te herstarten. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


In MijnKPN kun je gratis een KPN-simkaart aanvragen.

https://mijn.kpn.com/classic/#/service/simkaart/aanvragen

VoLTE en VoWIFI werken alleen via een simkaart van KPN. Wil je gebruik maken van VoLTE en VoWIFI? Vraag dan een nieuwe simkaart aan via MijnKPN.


In MijnKPN kun je gratis een KPN-simkaart aanvragen.

https://mijn.kpn.com/classic/#/service/simkaart/aanvragen

VoLTE en VoWIFI werken alleen via een simkaart van KPN. Wil je gebruik maken van VoLTE en VoWIFI? Vraag dan een nieuwe simkaart aan via MijnKPN.

Hallo @Downiekamp33 , ik zie nergens een vraag van @Bully eyes en een reactie daarop van @Ron  inzake Volte en Vowifi, dus ik weet niet wat je met die reactie wilt bereiken.

 

 


KPN met Telfort sim is niet slim !

Bully_eyes heeft mijn reactie geliked.

@JanD Jij mag hem unliken haha

 

 


Ik wist niet dat het überhaupt mogelijk is een reactie te "unliken" 🙄


Ik wist niet dat het überhaupt mogelijk is een reactie te "unliken" 🙄

Hallo @Nick83 , alleen de likes die je zelf gegeven hebt kun je ook weer verwijderen, dat weet ik ook sinds kort via een moderator.:relaxed:


KPN met Telfort sim is niet slim !

Bully_eyes heeft mijn reactie geliked.

@JanDJij mag hem unliken haha

 

Hallo @Downiekamp33 , een Telfort-kaart werkt perfect over het KPN-netwerk, alleen voor bepaalde toepassingen, zoals Vowifi/Volte is een KPN-kaart vereist.

KPN controleert ook automatisch op de goede werking van een TFT-kaart, sommige klanten met een ‘te oude’ simkaart werd geadviseerd deze gratis om te ruilen voor een nieuwe KPN-kaart.

Ik kan alléén mijn eigen likes ongedaan maken, niet die een ander geplaatst heeft, dus een opmerking die nergens op slaat, helaas.

 

 


Reageer