Skip to main content
Wil mijn bestaande sim only abonnement ,wat over 6 maanden afloopt opwaarderen met een nieuw toestel



Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst
Het enige wat je kunt doen is verlengen met een nieuw abonnement. Dáárbij is een toestellening af te sluiten. Bij een bestaand/lopend abonnement kan dat niet.



Een sim only kun je tegenwoordig eerder dan 4 maanden voor het einde al verlengen.



Je kunt natúúrlijk ook gewoon in een winkel een toestel zonder lening kopen. Dan heb je ook geen BKR controle en registratie. Echter, indien het totaalbedrag van de lening net geen € 250 bedraagt valt de BKR er buiten.



(verlengen = nieuw abonnement afsluiten op bestaande aansluiting/nummer)
Hallo @bertpfaff, ik zie Peter jouw vraag al heeft beantwoord, daar kan ik weinig aan toevoegen :)

Het is vanaf 4 maanden voor de einddatum van het contract mogelijk om het abonnement te verlengen, dat kan dan via deze pagina op onze website.
Hi @Jasper

Zoals Peter ook al aangeeft, is het toch (onder voorwaarden, ter beoordeling van KPN) mogelijk om het sim only abonnement al eerder dan 4 maanden voor het einde (en wel nu direct) om te zetten naar een abonnement met toestel?

Ik las een opmerking van je collega Marina in dit topic : Nieuw toestel voor einde abonnement
Je hebt helemaal gelijk, @RBxx. Ik heb lang veel Telfort gedaan, waarbij het al heel lang mogelijk is. In die tijd is het blijkbaar voor KPN ook veranderd, na 3 maanden van het contract van een Sim Only abonnement kan je inderdaad overgaan naar een abonnement met toestel 🙂