Skip to main content

Pfffffff wat een gedoe om een sim only te verlengen via de klantenservice, nu al in totaal 4 uur aan de telefoon geweest en nog steeds is het niet gelukt, eerst was de nieuwe telefoon niet op voorraad toen stond er niks in het systeem over de aanbieding die ze me hadden gedaan, toe hebben ze nieuw abonnement aangevraagd met nieuw nummer eerst dat weer annuleren en nu zou ik terug gebeld worden voor een aanbieding nog niks gehoord. Ik. Wordt er ff niet goed van ben het zat. Wat kan ik nu nog meer doen. Slechte service overweeg hierdoor weg te gaan. 



Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Hullie74 , zelf online regelen via MijnKPN.

Succes.

 


JanD dat kan maar dan kreeg ik geen extra korting en was de telefoon ook niet leverbaar via de website. Het ging om een verlengingsaanbod van kpn die alleen via de telefonische klantenservice te krijgen was via de chat moest ik gaan bellen. 


Goedenavond @Hullie74!

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te verlengen? Je verlengaanbod kun je ook online bekijken en vervolgens bestellen: Verlengaanbod voor je mobiele abonnement. 


In de titel staat Sim Only. Maar in de startpost word toch gesproken over een toestel? 


Goedenavond @Hullie74!

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te verlengen? Je verlengaanbod kun je ook online bekijken en vervolgens bestellen: Verlengaanbod voor je mobiele abonnement. 

Ja het uiteindelijk gukt naar veel gedoe. Zelfs geen excuus voor het hele gebeuren jammer. Misschien hadden ze wel iets kunnen bieden  als soort excuses. Maar helaas. De verlenging is ingegaan en de telefoon is binnen. Tis niet.anders nu. Ik werd zelfs naar de winkel gestuurd dat je daar een telefoon los kon kopen naar weer helaas was dat niet mogelijk dus toen maar met de verlenging mee besteld. 


Wat irritant dat je zo veel gedoe ervan had, @Hullie74. Mijn excuses voor het ongemak! Goed om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe telefoon!


Wat irritant dat je zo veel gedoe ervan had, tz @Hullie74. Mijn excuses voor het ongemak! Goed om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe telefoon!

Beste Jose, 

Bedankt voor je reactie. Ja de telefoon is een kado voor mijn zoontje en die was er blij mee. Kun jij niet nog iets als een. Excuses vergoeding doen vind ik persoonlijk wel op zijn plaats. Ik wacht wel je reactie af.

 


Wat irritant dat je zo veel gedoe ervan had, tz @Hullie74. Mijn excuses voor het ongemak! Goed om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe telefoon!

Beste Jose, 

Bedankt voor je reactie. Ja de telefoon is een kado voor mijn zoontje en die was er blij mee. Kun jij niet nog iets als een. Excuses vergoeding doen vind ik persoonlijk wel op zijn plaats. Ik wacht wel je reactie af.

Zie dat jullie nu een gratis Google nest hub geven bij een umlimeted en wij hebben ook een umlimeted afgesloten dus misschien kun je deze afsturen als een soort excuses vergoeding. Ik.hoor het wel. 

Gr. Robert 

 

 


Zie dat jullie nu een gratis Google nest hub geven bij een umlimeted en wij hebben ook een umlimeted afgesloten dus misschien kun je deze afsturen als een soort excuses vergoeding. Ik.hoor het wel. 

 

Ja, dat zou leuk zijn ja 😄 maar kijk eens rond op het forum, het staat vol met topics waarin dingen niet helemaal goed gaan. Als KPN bij ieder ongemak een kado ter waarde van 100 euro zou geven, dan denk ik dat da KPN wel heel veel geld gaat kosten.


Beste Jose, 

Bedankt voor je reactie. Ja de telefoon is een kado voor mijn zoontje en die was er blij mee. Kun jij niet nog iets als een. Excuses vergoeding doen vind ik persoonlijk wel op zijn plaats. Ik wacht wel je reactie af.

Zie dat jullie nu een gratis Google nest hub geven bij een umlimeted en wij hebben ook een umlimeted afgesloten dus misschien kun je deze afsturen als een soort excuses vergoeding. Ik.hoor het wel. 

Gr. Robert


Hoi @Hullie74, ik snap dat het super irritant kan zijn wanneer het niet meteen goed lukt om je abonnement te verlengen. Zeker als je er een nieuwe telefoon bij neemt; die wil je dan natuurlijk heel graag zo gauw mogelijk in huis hebben. Het kan helaas eens gebeuren dat je foutief geïnformeerd wordt, het blijft immers mensenwerk en daar kan eens iets fout gaan. We doen dan ons best om eventuele fouten op te lossen en gelukkig is het bij jou inmiddels gelukt om te verlengen. Ik heb niet de optie om een gratis Google Nest Hub op te sturen, zoals @Nick83 ook aangeeft zou dat ook echt niet uit kunnen als we dat bij elk ongemak zouden gaan doen. Voor onze vaste, trouwe klanten hebben we de Compleetvoordelen en/of Husselvoordelen. Nogmaals excuses voor het ongemak en een fijne dag verder gewenst!


Beste Jose, 

Bedankt voor je reactie. Ja de telefoon is een kado voor mijn zoontje en die was er blij mee. Kun jij niet nog iets als een. Excuses vergoeding doen vind ik persoonlijk wel op zijn plaats. Ik wacht wel je reactie af.

Zie dat jullie nu een gratis Google nest hub geven bij een umlimeted en wij hebben ook een umlimeted afgesloten dus misschien kun je deze afsturen als een soort excuses vergoeding. Ik.hoor het wel. 

Gr. Robert


Hoi @Hullie74, ik snap dat het super irritant kan zijn wanneer het niet meteen goed lukt om je abonnement te verlengen. Zeker als je er een nieuwe telefoon bij neemt; die wil je dan natuurlijk heel graag zo gauw mogelijk in huis hebben. Het kan helaas eens gebeuren dat je foutief geïnformeerd wordt, het blijft immers mensenwerk en daar kan eens iets fout gaan. We doen dan ons best om eventuele fouten op te lossen en gelukkig is het bij jou inmiddels gelukt om te verlengen. Ik heb niet de optie om een gratis Google Nest Hub op te sturen, zoals @Nick83 ook aangeeft zou dat ook echt niet uit kunnen als we dat bij elk ongemak zouden gaan doen. Voor onze vaste, trouwe klanten hebben we de Compleetvoordelen en/of Husselvoordelen. Nogmaals excuses voor het ongemak en een fijne dag verder gewenst!

Heel erg jammer want dit was niet de eerste keer dat we fout ingelicht werden. Maar goed tis niet anders. Veel tijd en energie in gestopt totaal wel 4 uur aan de telefoon gezeten en het duurde wel 4 dagen voordat het rond was.

 

Â