Skip to main content

Voor mijn caravan heb ik een mifi-router gekocht. Nu heb ik een Sim met internet bundel nodig. De camping (in NL) is van april tm september geopend. Ik wil op de caravan kunnen werken (kantoorbaan, excel, mail etc) op een laptop dus de snelheid moet regulier tot snel zijn. Zelf zat ik aan ongeveer 5 gb per maand te denken. Met de flexibiliteit om op en af te schalen. Als de camping gesloten is heb ik het abonnement niet nodig.
 

Wat is het best passende abonnement?
 

Voor de volledigheid, belminuten zal ik dus niet kunnen gebruiken.

Hoi @Ronal. Welkom op het KPN Forum. Als je een Simkaart zoekt met alleen een internetbundel, dan kan je het beste een Mobiel Internet abonnement afsluiten. Je krijgt 5,- euro korting met KPN Hussel als je ook Hussel Thuis hebt en het mobiele abonnement op het zelfde adres afneemt. Natuurlijk kan je het daarna gewoon op de camping gebruiken in Nederland. Op deze manier kan je gebruik maken van ons 4G netwerk. Met 4G behaal je maximaal 100 Mbit/s down- en 10 Mbit/s uploadsnelheid, met een gemiddelde downloadsnelheid van 20 Mbit/s. Op onze dekkingskaart kan je bekijken wat er mogelijk is op de camping.

 


Hoi @Ronal. Welkom op het KPN Forum. Als je een Simkaart zoekt met alleen een internetbundel, dan kan je het beste een Mobiel Internet abonnement afsluiten. Je krijgt 5,- euro korting met KPN Hussel als je ook Hussel Thuis hebt en het mobiele abonnement op het zelfde adres afneemt. Natuurlijk kan je het daarna gewoon op de camping gebruiken in Nederland. Op deze manier kan je gebruik maken van ons 4G netwerk. Met 4G behaal je maximaal 100 Mbit/s down- en 10 Mbit/s uploadsnelheid, met een gemiddelde downloadsnelheid van 20 Mbit/s. Op onze dekkingskaart kan je bekijken wat er mogelijk is op de camping.

Ik heb niets van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.


Reageer