Skip to main content

Waarom niet een simcard leveren bij een nieuwe telefoon?

Omdat veel mensen al een simkaart hebben. Die zetten dan zelf het oude simkaartje over naar het nieuwe toestel. Los daarvan is aan een simkaartje een telefoonnummer gekoppeld. 

 

 


Ook als je nummerbehoud hebt aan gevraagd? De kleinste card past in de houder maar valt niet zo aan te drukken dat hij er niet uit valt (duo simcard)


OK, dan snap ik je vraag. 

Je kunt dan nu bij KPN zelf een nieuwe (passende) simkaart aanvragen. Bijvoorbeeld door nu te bellen met 0800-0402. 

Of via Mijn KPN : 

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

 

Toelichting : 

3-in-1 simkaart

Er zijn verschillende redenen om een nieuwe simkaart aan te vragen. Bijvoorbeeld bij verlies of diefstal. Of als je huidige simkaart niet in je (nieuwe) toestel past. 

De simkaarten die KPN gebruikt hoeven niet geknipt te worden. Dit zijn 3-in-1 simkaarten waar je de kleinere formaten uit kunt klikken.

3-in-1 SIM-kaart


Dit is een nieuwe kaart die wel past maar niet aan te drukken valt. Btw ega heeft een Nokia 800 tough dual sim. Oude mobiel valt ongeveer uit elkaar. Alleen ik krijg hem weer aan de praat, dus ga niet pielen door zijn simcard af te pakken


@gerardaj 

Je hoeft ook niet de simkaart van jouw partner te gebruiken. Je kunt via KPN een hele nieuwe simkaart krijgen voor jouw eigen nummer. 

 


@gerardaj

Je hoeft ook niet de simkaart van jouw partner te gebruiken. Je kunt via KPN een hele nieuwe simkaart krijgen voor jouw eigen nummer. 

Waar staat dat ik dat doe? Ega is een complete digibeet! Dus laat hij alles aan mij over..pfff Met mijn eigen Samsung Galaxy heb ik geen enkele moeite! Inmiddels is met behulp van een pincet de simcard op zijn plaats gezet. Nu nog vinden hoe ik apps kan downloaden maar dat is weer een ander topic...

 


Mooi dat het nu gelukt is! :thumbsup_tone4:

Voor het downloaden van apps kun je terecht in de Appstore (Apple) of Playstore (Android).   


Reageer