Skip to main content
Beantwoord

simkaart 2x niet geleverd

  • January 15, 2021
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Een goedenavond.

 

Ik heb een sim only bij jullie besteld met nummerbehoud.

Vorige week kwamen ze langs om hem te leveren maar toen konden ze hem niet vinden in de bus.

Nu zouden ze vanmiddag komen maar er is niemand geweest.

Waar is mijn simkaart ?

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ja, dit heb ik gemist: als de simkaart 14 dagen na het inleggen van de order niet geactiveerd wordt, dan wordt de betreffende order geannuleerd. Wist ik niet! Maar dat is dus de reden.. Ik zie dat de simkaart van de laatste bestelling al wel de deur uit is, dus ik verwacht dat je die vrijdag wel binnen hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @ArjanvdB, welkom! Ik zie de vorige keer dat, toen de koerier 'm niet af had kunnen leveren, er meteen een mail kwam dat de bezorging niet lukte. Ik zie die mail nu nog niet. Klopt het dat jij die ook nog niet ontvangen hebt? Wellicht komt de koerier vandaag alsnog. Ik kan in ieder geval helaas niet zien waarom ze niet geweest zijn en zou toch verzoeken het even af te wachten. Heel vervelend dit! :-(


  • Auteur
  • Helper
  • January 16, 2021

Hoi Marcia,

 

Klopt toen hij hem vorige keer niet bij zich had kreeg ik een mail en sms om opnieuw afspraak te maken.

De laatste keer heb ik geen mail of sms ontvangen.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Zou je het vandaag nog even af willen wachten? Mocht je niets vernemen, laat het even weten. Dan ga ik morgen of maandag verder voor je op onderzoek uit!


  • Auteur
  • Helper
  • January 16, 2021

Is goed ik wacht nog wel even af.

En dan hoor je het maandag of dinsdag.


  • Auteur
  • Helper
  • January 18, 2021

Ik heb nog steeds niets gehoord.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Vreemd! Ik zie hier ook nog steeds niets staan. Wil je contact opnemen met 073-3036490? Dan krijg je Reviva aan de lijn en als het goed is kunnen ze dan meteen een nieuwe afspraak maken met je. Hopelijk heb je 'm dan snel in huis!


  • Auteur
  • Helper
  • January 20, 2021

Wij.... Weet niet wat er gebeurd maar krijg net bericht dat ie is geannuleerd.

En er staat weer een nieuwe bestelling ?

Gaat lekker ik kijk het deze week nog aan anders blijf ik wel gewoon bij T-Mobile.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2021

Ja, dit heb ik gemist: als de simkaart 14 dagen na het inleggen van de order niet geactiveerd wordt, dan wordt de betreffende order geannuleerd. Wist ik niet! Maar dat is dus de reden.. Ik zie dat de simkaart van de laatste bestelling al wel de deur uit is, dus ik verwacht dat je die vrijdag wel binnen hebt!