Skip to main content

Een goedenavond.

 

Ik heb een sim only bij jullie besteld met nummerbehoud.

Vorige week kwamen ze langs om hem te leveren maar toen konden ze hem niet vinden in de bus.

Nu zouden ze vanmiddag komen maar er is niemand geweest.

Waar is mijn simkaart ?

 

Ha @ArjanvdB, welkom! Ik zie de vorige keer dat, toen de koerier 'm niet af had kunnen leveren, er meteen een mail kwam dat de bezorging niet lukte. Ik zie die mail nu nog niet. Klopt het dat jij die ook nog niet ontvangen hebt? Wellicht komt de koerier vandaag alsnog. Ik kan in ieder geval helaas niet zien waarom ze niet geweest zijn en zou toch verzoeken het even af te wachten. Heel vervelend dit! :-(


Hoi Marcia,

 

Klopt toen hij hem vorige keer niet bij zich had kreeg ik een mail en sms om opnieuw afspraak te maken.

De laatste keer heb ik geen mail of sms ontvangen.


Zou je het vandaag nog even af willen wachten? Mocht je niets vernemen, laat het even weten. Dan ga ik morgen of maandag verder voor je op onderzoek uit!


Is goed ik wacht nog wel even af.

En dan hoor je het maandag of dinsdag.


Ik heb nog steeds niets gehoord.


Vreemd! Ik zie hier ook nog steeds niets staan. Wil je contact opnemen met 073-3036490? Dan krijg je Reviva aan de lijn en als het goed is kunnen ze dan meteen een nieuwe afspraak maken met je. Hopelijk heb je 'm dan snel in huis!


Wij.... Weet niet wat er gebeurd maar krijg net bericht dat ie is geannuleerd.

En er staat weer een nieuwe bestelling ?

Gaat lekker ik kijk het deze week nog aan anders blijf ik wel gewoon bij T-Mobile.


Ja, dit heb ik gemist: als de simkaart 14 dagen na het inleggen van de order niet geactiveerd wordt, dan wordt de betreffende order geannuleerd. Wist ik niet! Maar dat is dus de reden.. Ik zie dat de simkaart van de laatste bestelling al wel de deur uit is, dus ik verwacht dat je die vrijdag wel binnen hebt!