Skip to main content
Beantwoord

Simkaart abonnement, geen service

• October 19, 2019
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik krijg heletijd geen service of simkaart registratie mislukt weet iemand hoe je dat kan fixen?

Ik heb Me telefoon uit en aan werkt niet sim kaart in uit werkt niet 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen@IliasBakkali, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat je nu onbereikbaar bent, omdat je simkaart niet gepakt wordt. Heb je een nieuwe simkaart of een nieuw toestel waardoor dit kan komen? Of gewoon zo opeens de melding gekregen? Kan je aangeven welk toestel je gebruikt? En daarnaast ontvang ik graag de volgende gegevens: naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer. Dit kan je noteren in jouw Forum profiel en is alleen zichtbaar (privé) voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2019

Goedemorgen@IliasBakkali, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat je nu onbereikbaar bent, omdat je simkaart niet gepakt wordt. Heb je een nieuwe simkaart of een nieuw toestel waardoor dit kan komen? Of gewoon zo opeens de melding gekregen? Kan je aangeven welk toestel je gebruikt? En daarnaast ontvang ik graag de volgende gegevens: naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer. Dit kan je noteren in jouw Forum profiel en is alleen zichtbaar (privé) voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 27, 2019

@IliasBakkali, ik heb helaas geen reactie gehad. Ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is, zo niet dan hoor ik het graag!