Skip to main content
Beantwoord

simkaart activatie lukt niet

  • January 14, 2021
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Heb een nieuwe simkaart gekregen omdat ik m’n abonnement verlengde, echter het activeren krijg ik niet voor elkaar, iedere keer een foutmelding, word je niet goed van.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op het forum @Cento,

Als je hebt verlengd en je simkaart doet het nog goed, hoef je hem niet per se om te wisselen. Ik begrijp echter goed dat je liever gebruik wilt maken van de nieuwe simkaart, dus ik kijk graag voor je of het mij wel lukt!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het oude én nieuwe simkaartnummer, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2021

Welkom op het forum @Cento,

Als je hebt verlengd en je simkaart doet het nog goed, hoef je hem niet per se om te wisselen. Ik begrijp echter goed dat je liever gebruik wilt maken van de nieuwe simkaart, dus ik kijk graag voor je of het mij wel lukt!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het oude én nieuwe simkaartnummer, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 17, 2021

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Inmiddels gechat met een medewerker van kpn, want normaal bellen is ook al uit den boze tegenwoordig, maar goed, de nieuwe kaart doet het, nu nog afwachten wanneer m’n nieuwe abonnement ingaat, dat heb ik natuurlijk vergeten te vragen, maar verwacht begin volgende maand. 
 

beetje raar dat ze een nieuwe kaart sturen terwijl hier word gezegd dat je de oude ook kunt gebruiken, terwijl in de brief staat die erbij zit je dan afziet van je verlenging/abonnement, als je dit niet binnen 30dagen doet. 
maar goed nieuwe kaart doet het dus, nu nieuwe databundel nog. 
 

bedankt allen voor jullie antwoord 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 19, 2021

Hmm, kan het dan wellicht zijn dat je een simkaart in gebruik had die al een jaar of 5 oud is? Bij de wat oudere simkaarten is het inderdaad wél noodzakelijk om ze te vervangen, maar zulke oude simkaarten komen we niet vaak meer tegen. Vandaar dat ik daar niet direct bij stil heb gestaan :wink:

Top dat de nieuwe simkaart het met behulp van de chat collega nu goed doet!