De simkaart werkt niet. Ik ben afgelopen vrijdag overgegaan van een Iphone 11 naar een Iphone 13 Pro.
Op de Iphone 11 had ik een esim bij mijn abonnement, nu wilde ik dit overzetten op mijn nieuwe telefoon, maar dat lukte niet.
Vrijdagavond heb ik de klantenservice gebeld, er werd gezegd dat ik de volgende dag per post een nieuwe simkaart zou krijgen. Gisteren heb ik niks ontvangen, dus ben ik naar de KPN winkel gegaan om een nieuwe simkaart op te halen. Die heb ik meegekregen en ik probeer deze te installeren op mijn nieuwe telefoon, maar het lukt niet. Ik krijg geen verbinding met het netwerk.
Als ik via de kpn site probeer deze nieuwe simkaart te activeren dan krijg ik de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.
Ik heb al meerdere keren de telefoon herstart, en ook geprobeerd op mijn oude telefoon de simkaart te activeren, maar het werkt niet. Ook heb ik via verschillende browsers de activatie geprobeerd, maar telkens krijg ik dezelfde foutmelding.
Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit zms oplossen?