Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren

  • February 1, 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Heb gister mijn duo simkaart geactiveerd maar die werkt nu nog steeds niet 

Beste antwoord door Lisa

@melvin5 Allereerst welkom op ons Forum! Vervelend dat de duo sim nog niet werkt. Hoe heb je de simkaart(en) geactiveerd? 
Ik wil graag even in ons netwerk kijken welke simkaart is aangemeld. Wij kunnen ook handmatig nieuwe (toegekende) simkaarten activeren. 
Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Zou jij postcode, huisnummer en het 06-nummer willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan maken we het samen in orde. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2020

@melvin5 Allereerst welkom op ons Forum! Vervelend dat de duo sim nog niet werkt. Hoe heb je de simkaart(en) geactiveerd? 
Ik wil graag even in ons netwerk kijken welke simkaart is aangemeld. Wij kunnen ook handmatig nieuwe (toegekende) simkaarten activeren. 
Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Zou jij postcode, huisnummer en het 06-nummer willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan maken we het samen in orde. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2020

Heb ik gedaan


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 1, 2020

@melvin5 Bedankt voor je snelle reactie, ik zie dat er iets niet goed is gegaan tijdens het activeren. De activatie valt als het ware tussen wal en schip. Iemand van de back-office moet de activatie een duwtje in de rug geven. Als dit gebeurd werkt meestal de oude simkaart nog wel, is dit bij jou ook het geval? Ik zal je nummer doorgeven aan de betreffende afdeling. Hopelijk is er vandaag iemand aanwezig. Normaliter op werkdagen wordt dit binnen 4 uur verholpen, helaas is het nu zaterdag. :disappointed_relieved:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 2, 2020

@melvin5 Ik zie dat de simkaart activatie ondertussen rond is. Klopt het dat je de Duo-sim nu wel kunt gebruiken? Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2020

Het werkt perfect duurde even maar dan heb je ook wat bedankt


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 3, 2020

@melvin5 Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het is opgelost. :blush: