Skip to main content

Heb gister mijn duo simkaart geactiveerd maar die werkt nu nog steeds niet 

@melvin5 Allereerst welkom op ons Forum! Vervelend dat de duo sim nog niet werkt. Hoe heb je de simkaart(en) geactiveerd? 
Ik wil graag even in ons netwerk kijken welke simkaart is aangemeld. Wij kunnen ook handmatig nieuwe (toegekende) simkaarten activeren. 
Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Zou jij postcode, huisnummer en het 06-nummer willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan maken we het samen in orde. 


Heb ik gedaan


@melvin5 Bedankt voor je snelle reactie, ik zie dat er iets niet goed is gegaan tijdens het activeren. De activatie valt als het ware tussen wal en schip. Iemand van de back-office moet de activatie een duwtje in de rug geven. Als dit gebeurd werkt meestal de oude simkaart nog wel, is dit bij jou ook het geval? Ik zal je nummer doorgeven aan de betreffende afdeling. Hopelijk is er vandaag iemand aanwezig. Normaliter op werkdagen wordt dit binnen 4 uur verholpen, helaas is het nu zaterdag. :disappointed_relieved:


@melvin5 Ik zie dat de simkaart activatie ondertussen rond is. Klopt het dat je de Duo-sim nu wel kunt gebruiken? Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :smile:


Het werkt perfect duurde even maar dan heb je ook wat bedankt


@melvin5 Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het is opgelost. :blush:


Reageer