Skip to main content

Simkaart activeren

  • January 14, 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Ik heb enige tijd geleden mijn simkaart ontvangen, maar de begeleidende brief waarin staat hoe ik de ontvangst moet bevestigen heb ik niet bewaard. Vandaag kan ik de simkaart gaan gebruiken. Hoe kan ik als nog de ontvangst van de simkaart bevestigen? ******* *********

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Paul Verjans. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de brief niet meer hebt. Op welke manier heb je deze simkaart aangevraagd en gaat het om een nieuw abonnement of een vervangende simkaart? Laat je ook jouw gegevens alvast achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!