Skip to main content
Beantwoord

simkaart activeren

  • January 22, 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

ik krijg steeds de melding dat de combinatie van mobiel nummer en simkaartnummer onbekent is . Heb t al wel 20 keer geprobeert maar steeds deze mededeling gekregen. Graag hulp hiermee

Ā 

Beste antwoord door Noordzee

HalloĀ @dien58Ā ,

Mogelijk heb je je (nieuwe ?) simkaart nog niet geactiveerd? Dat kun je hier doen :Ā 

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren.htm#/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 22, 2021

HalloĀ @dien58Ā ,

Mogelijk heb je je (nieuwe ?) simkaart nog niet geactiveerd? Dat kun je hier doen :Ā 

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren.htm#/


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2021

Hallo Noordzee,

Ik heb gisteren contact met klantenservice gehad en die zeiden dat mijn nieuwe abonnement pas

19 februari in gaat. Rond die tijd krijg ik een link om mijn nieuwe simkaart te activeren.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2021

Aha.Ā Ja, dat het pas mogelijk is bij de start van jouw abonnement is wel logisch.Ā 
Ā 

Vermoedelijk is de link wel gelijk aan de link hierboven.Ā