Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren in buitenland

  • January 17, 2021
  • 3 reacties
  • 393 keer bekeken

Hoi,

 

kun je mij ook helpen, ik heb hetzelfde probleem. mijn ouders hebben een nieuwe sim kaart opgestuurd maar krijg het nu niet geactiveerd omdat ik in het buitenland zit. heb geprobeerd te bellen en smsen maar lukt niet.  Heb het nummer aangepast op mijn profiel maar kan het niet als product toevoegen omdat het niet geactiveerd is.

 

ik hoop dat iemand kan helpen. dankeewel

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi Alexandra, 

mijn vader heeft al gebeld met de klantenservice en het is geregeld.

 

Dankjewel voor je reactie.

Top, fijn dat 't al opgelost is. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @jacq1234, geen probleem, ik help je graag op weg met jouw simkaart. Vanuit het buitenland is dat wat lastiger met activeren inderdaad, goed dat je een seintje geeft.

Kan je voor mij je gegevens en mobiele nummer toevoegen aan je forumprofiel? Geef je me een seintje zo gauw je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er voor je naar.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2021

Hoi Alexandra, 

mijn vader heeft al gebeld met de klantenservice en het is geregeld.

 

Dankjewel voor je reactie.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi Alexandra, 

mijn vader heeft al gebeld met de klantenservice en het is geregeld.

 

Dankjewel voor je reactie.

Top, fijn dat 't al opgelost is. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.