Gebruik je wel het juiste stappenplan? We hebben hier verschillende stappen voor namelijk: Simkaart activeren De snelste manier om ons hierover te bereiken is telefonisch op 0800-0402 of bij een winkel langs te gaan
Gebruik je wel het juiste stappenplan? We hebben hier verschillende stappen voor namelijk: Simkaart activeren De snelste manier om ons hierover te bereiken is telefonisch op 0800-0402 of bij een winkel langs te gaan
Hallo allemaal,
Ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren, maar deze werkt niet.
De juiste simkaartnummer en activatiecode heb ik ingevuld, echter krijg volgende melding te zien:
“We kunnen geen bestelling vinden met deze gegevens.”
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.