Skip to main content

Hallo KPN

 

ik ben op een of andere manier nu in mijn kpn gekomen waardoor ik contact kan opnemen.

niet handig als je alleen kunt bellen en berichten als je aangemeld bent op mijn KPN , als je 1 geen telefoon meer hebt om te bellen en 2 niet in mijn KPN kan komen.

nu heb ik ook het probleem dat ik mijn nieuwe sim kaart niet kan activeren , en dit dus niet telefonisch met jullie kan oplossen.

ik hoop op een snelle reacite.

@Loes Jansen , is je forum profiel volledig ingevuld? Pas dan kan een moderator via dit forum iets voor je betekenen.

  • met een ander toestel bellen met 0800-0402 kan ook
  • geen KPN winkel in de buurt of in je woonplaats ??

Hoi @Loes Jansen, welkom bij ons op het forum. Je kunt ook contact met ons opnemen zonder MijnKPN. Je bent zo te zien nu op het forum ingelogd via een Facebook account.

Wat gebeurt er precies bij het inloggen op MijnKPN? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij noemt. Om mee te denken hebben we meer informatie nodig.

En wat gebeurt er precies bij het activeren van de simkaart? Krijg je daar een foutmelding bij of gebeurt er iets anders?

Op je forumprofiel zie ik al wat gegevens staan, maar het is nog niet volledig. Kan je alles daar invullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN er staan?

 

Ons met een ander bellen (0800-0402) zoals Berrie_Kaas al noemt is ook een mogelijkheid, dat is de snelste manier om met ons in contact te komen.


@Loes Jansen Ik heb even gekeken onder het nummer in jouw profiel en dat lijkt allemaal sinds gisteren actief te zijn. Kun je dit bevestigen of zijn er nog zaken waarbij ik kan helpen?