Skip to main content

Ik heb vandaag hetzelfde probleem…

 

Ben al niet zo happy, aangezien ik ineens een update kreeg van m'n Telfort simkaart, met daarna de melding dat dit succesvol is verlopen... Kom er een dag later achter dat ik al die tijd al onbereikbaar ben en niet kan bellen.... Noem ik niet echt succesvol... Had ook wel even vermeld mogen worden.. dus nieuwe kaart aangevraagd, gaan ook weer dagen overheen en nu kan ik niet activeren.... Al die jaren onder de telortvlag nooit zoiets meegemaakt.


Admin update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit is inderdaad heel onfortuinlijk, @GoNikiGo! In de meeste gevallen gaat het wel goed, maar daar heb jij natuurlijk niets aan 😞. Gelukkig heb je de nieuwe simkaart in de regel binnen een werkdag in huis. Excuses voor het ongemak!


@Marcia_ 

Zoals ik aangeef, heb ik nu dus de simkaart in huis, maar werkt de webpagina voor het activeren niet... Ik krijg de melding waarmee dit topic is geopend: 404 pagina niet gevonden..

Dus ben nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen... Aangezien ik ruim 39 weken zwanger ben zou ik het erg prettig vinden als dit zsm gefixt wordt...


na update oude telfort simkaart niet meer bereikbaar

nieuwe simkaart vandaag binnen probeer te activeren krijg steeds melding kan pagina niet vinden

error 404 graag oplossing


Op verzoek van KPN moet míjn Telfort simkaart gewijzigd worden. Nieuwe sim aangevraagd en ontvangen. Zojuist geprobeerd deze te activeren. Lukt niet wegens het ontbreken van de activatiecode. 

In de instructie staat: log in met je mobiele nr en het simkaartnummer. Nergens staat iets over activatiecode en ik heb ook geen mail ontvangen met deze code. Helpdesk stuurt mij naar de winkel in Gorinchem. Hoe is dit gewoon vanuit huis op te lossen? Ik heb weinig zin om met de auto naar een andere plaats te moeten rijden.


Hier ook hetzelfde probleem. Net iemand aan de telefoon gehad van KPN (met een andere mobiel uiteraard want ik kan al 5 dagen niet bellen) en zij kunnen hem daar ook niet activeren. Wachten tot die storing over is of naar een KPN winkel gaan was het advies…. 

 


@Immke Kun jij nog het nieuwe simkaartnummer toevoegen aan je profiel? Ik zie namelijk wel dat er een simkaart geactiveerd is op 29-06. 

@GoNikiGo, @Anne13, @peterhoegee Kunnen jullie je gegevens ook invullen in jullie profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het nieuwe simkaartnummer graag! Je kunt het simkaartnummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. 

Zie graag jullie reactie tegemoet! Dan kijk ik mee :relaxed:


Hoi @Lisa 

 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

 

Groetjes Niki

 

 

 


heb de gevraagde gegevens ingevuld

 

mvgr  peter


Gegevens ingevuld


@Anne13 Je bent de eerste! Ik heb je simkaart handmatig proberen te activeren. Kun jij je toestel eens helemaal uit- en weer aanzetten? Ben benieuwd of je weer bereikbaar bent. 

@peterhoegee en @GoNikiGo  Jullie zijn nummer twee en drie! Ook aan jullie dezelfde vraag als Anne13. Telefoon herstarten en controleren of je weer bereikbaar bent. 

Ben benieuwd en hoor graag:blush:

 


Lisa dank je wel, het werkt!

Heel fijn.

Groet annemieke


Yes! Goed om te horen:relaxed:


@Lisa 

 

Nieuwe simkaart geplaatst, opnieuw opgestart, maar heb geen bereik.

Mvg


De link werkt weer en ik heb de simkaart net geactiveerd. Op de 29e hebben jullie bij mij de update uitgevoerd. Daarna werkte het niet meer. 

Ik heb nu nog geen bereik maar er stond bij dat dit een half uur kan duren. Dat wacht ik even af. 


Helaas, na meerdere keren opnieuw opstarten nu helemaal niets meer, ook geen internet. Hij geeft aan dat de sim niet geregistreerd is...


link werkt weer

gegevens ingevuld krijg dan bericht wegens technische storing kunnen we u gegevens niet verwerken

probeer het later nog eens

telefoon uit en aan gezet helpt ook niet

gr   peter


@Immke Goed om te horen! 

@peterhoegee en @GoNikiGo Ik zie dat de simactivatie vast loopt. Dubbel pech :disappointed_relieved:. Meestal wordt dit om 00.00uur 's nachts automatisch opgelost door het systeem zelf. Zo niet, dan moet dit alsnog handmatig opgepakt worden. Ik zet het alvast intern door zodat er zo snel mogelijk naar gekeken wordt. 


Helaas, bij mij ook geen activatie mogelijk. Technisch probleem. Maar ik lees dat het morgen weer moet lukken. Gaan we het weer proberen. 

Mvgr, Richard


 

Update.

Om 2218 krijg ik een mail dat mijn sim alsnog geactiveerd was. Ondanks de foutmelding, was het toch op de achtergrond gelukt. 

Ik heb de simkaart er in gedaan, na 5 min max kon ik weer bellen en gebeld worden. Internet werkt ook. 

 

Helaas, bij mij ook geen activatie mogelijk. Technisch probleem. Maar ik lees dat het morgen weer moet lukken. Gaan we het weer proberen. 

Mvgr, Richard

 


@Lisa , inmiddels na 00.00 en nog steeds niets…

Hopelijk wordt dit zsm opgelost...


@Kpn, inmiddels al een week niet bereikbaar! 

Wanneer wordt dit opgelost en word ik gecompenseerd?

 

Even op een rij:

Ongevraagde update van simkaart (op vraag van kpn)

Bericht van kpn dat ik misschien tijdens de update even niet bereikbaar ben, verder niets.

Bericht van kon dat de update succesvol is.

Sindsdien onbereikbaar. Kan niet bell n of gebeld worden.

Op eigen initiatief uit moeten zoeken dat ik waarschijnlijk een nieuwe sim nodig heb. Aangevraagd en afwachten. ..

Nieuwe sim kan niet geactiveerd worden, hulp via forum ingeschakeld, maar ook die krijgen het niet voor elkaar? En nu stilte....

 

 

 


@GoNikiGo Ja je hebt echt driedubbel pech, excuses daarvoor! Er gaat technisch iets niet goed. Een deel van de activatieorders blijft langer hangen dan zou moeten. Waar dit precies aan ligt zoeken we uit. Ik zet het nu intern door om het z.s.m. opgelost te krijgen. Als ik meer informatie heb, deel ik het hier.

 

@Ravbeek Zou je jouw gegevens ook kunnen invullen in je profiel? Dan kijken wij met je mee. Postcode, huisnummer, klantnummer en het nieuwe simkaartnummer graag! Je kunt het simkaartnummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. Als je in een bericht hier laat weten dat je dat gedaan hebt, krijgen wij een melding! Thx 


@GoNikiGo, @Immke en @peterhoegee kunnen jullie eens proberen of het weer werkt? Het zou nu namelijk opgelost moeten zijn!


Bij mij werkt het, dank je!


Het werkt @Bram_ !