Skip to main content

Ik heb vandaag hetzelfde probleem…

 

Ben al niet zo happy, aangezien ik ineens een update kreeg van m'n Telfort simkaart, met daarna de melding dat dit succesvol is verlopen... Kom er een dag later achter dat ik al die tijd al onbereikbaar ben en niet kan bellen.... Noem ik niet echt succesvol... Had ook wel even vermeld mogen worden.. dus nieuwe kaart aangevraagd, gaan ook weer dagen overheen en nu kan ik niet activeren.... Al die jaren onder de telortvlag nooit zoiets meegemaakt.


Admin update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@GoNikiGo Ja je hebt echt driedubbel pech, excuses daarvoor! Er gaat technisch iets niet goed. Een deel van de activatieorders blijft langer hangen dan zou moeten. Waar dit precies aan ligt zoeken we uit. Ik zet het nu intern door om het z.s.m. opgelost te krijgen. Als ik meer informatie heb, deel ik het hier.

 

@Ravbeek Zou je jouw gegevens ook kunnen invullen in je profiel? Dan kijken wij met je mee. Postcode, huisnummer, klantnummer en het nieuwe simkaartnummer graag! Je kunt het simkaartnummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. Als je in een bericht hier laat weten dat je dat gedaan hebt, krijgen wij een melding! Thx 

Lisa,

Dank voor je response. Maar ik had gisteravond al een update vermeld. Ik kreeg opeens een mail dat het omzetten gelukt was. 5 min later werkte alles ook. 

 

Richard


ja simkaart is geactiveerd 

alles werkt weer