Skip to main content

Beste medewerker,

ik werk (moment het buitenland . Vandaag zou mijn nwe knummer vanuit niet buitenland geactiveerd worden. Vorig week in Nederland Uitvoerig met verschillende Kpn medewerkers over gehad en men heeft belooft dat het zou werken, ook activitatie vanuit buiteland . Helaas heb ik nog niets geactiveerd gezien.ook de chat werkt niet en ik kan zonder abbonnemwnr uiteraard ook niet bellen. Ik heb het internet nodig voor mijn werk kunnen jullie aub contact me me opnemen? Via de mail? Hartelijk dank . Ik hoop dat het snel werkt. Het gaat om tel n 06********. Ik kan ook geen kon ID koppelen aangezien de sms’jes niet aankomen . Ik baal hier echt enorm van.

sjoerd 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt, mobiele nummer verborgen i.v.m. privacy

@Sjoerd80 Goedemorgen Sjoerd, je topic is er op de een of andere manier tussendoor geglipt waardoor onze reactie zo laat komt, excuus daarvoor! Ik heb je mobiele nummer in je bericht afgeschermd. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens. Deze kan je beter in je forumprofiel zetten, daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf, en voor mij als moderator.

Ik heb ook je gegevens er even bij gepakt. Volgens mij is alles kort na het aanmaken van je topic opgelost, gelukkig. Mocht je vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.


Dank voor je reactie Alexandra,

Het is opgelost. Een zware bevalling dat wel.

ik loop nu nog tegen een aantal andere zaken aan. Kan ik aan jou stellen? Evt persoonlijk?

m vr gr sjoerd 


@Sjoerd80 Fijn om te horen dat 't uiteindelijk gelukt is! En ik kijk natuurlijk graag naar wat ik voor je kan doen. Als je me via deze weg vertelt wat er aan de hand is, help ik je verder.