Skip to main content

Ik ben in Nepal mijn kpn simkraart kwijtgeraakt. Ik wil deze blokkeren, maar dit lukt niet vanuit Nepal.

Ik kan vanuit Nepal ook geen contact krijgen met KPN.

Eelco

Hoi @Eelco Spaan 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je jouw KPN simkaart bent verloren in Nepal, dus ik begrijp daarom ook goed dat je hem per direct wilt laten blokkeren.

Het snelst gaat telefonisch via de klantenservice van KPN, dus kijk of je in Nepal via een vaste telefoonlijn kunt bellen (eventueel telefooncel) of een mobiel kunt gebruiken van een mede-reiziger.

Telefoonnummers klantenservice (vanuit het buitenland):

• 0031-612001200 (Vanaf een vaste lijn/telefooncel in Nepal)
  • +31-612001200 (Vanaf elke mobiele telefoon)

Openingstijden:

• Voor het blokkeren van je simkaart, is KPN 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
  • Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Simkaart blokkeren.

Daarnaast is KPN ook bereikbaar via de social media:  X (voorheen Twitter) en Facebook.
Maar bellen in dit soort gevallen, is het beste en ook het snelste.

LET OP! bel je vanaf een vaste telefoon of telefooncel in Nepal, dan worden er gesprekskosten in rekening gebracht, dit geldt ook voor het bellen met een mobiele telefoon omdat je buiten de EU bent.

Hoi @Eelco Spaan. Welkom hier! Ik zie dat @Michel.uit.Arnhem al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het inmiddels gelukt om jouw simkaart te blokkeren?

Reageer