Skip to main content

Hallo,

Ik heb een vraag, ik heb zojuist mijn nieuwe sim-kaart geactiveerd. 
Is het nu zo dat ik totdat mijn telefoonnummer overgaat naar KPN, m'n oude sim-kaart weer in mijn telefoon moet plaatsen?

Of kan ik de nieuwe gewoon al gebruiken?

Bedankt, Silvie

Je kunt deze kaart direct gebruiken @SilvieV 
Daarna zal de oude kaart niet meer werken.
Wanneer gaat je abonnement in?
Je moet geen dubbele kosten hebben natuurlijk...


Je kunt deze kaart direct gebruiken @SilvieV 
Daarna zal de oude kaart niet meer werken.
Wanneer gaat je abonnement in?
Je moet geen dubbele kosten hebben natuurlijk...

Bedankt voor je antwoord, ik weet de exacte datum niet uit m'n hoofd van m'n nieuwe abonnement.
Ik geloof rond 25 januari, maar daar krijg ik tegen die tijd nog bericht van.

Maar ik laat de kaart dus lekker zitten en zorg dat ik al m'n contacten opsla. 


Hi @SilvieV, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een nieuwe simkaart krijgt, is het afhankelijk van je abonnement hoe nu verder.

  • Kom je over van een andere provider en gaat je nummer bij KPN nog niet in? Dan kan je tot de overstapdatum de simkaart van je oude provider gebruiken
  • Heb je al een KPN abonnement en heb je deze simkaart gekregen bij een verlenging of als vervangende simkaart? Dan kan je hem gelijk gebruiken! Ook als je verlenging pas later ingaat.

Heb je zo voldoende informatie? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk ook graag! 


Hi @SilvieV, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een nieuwe simkaart krijgt, is het afhankelijk van je abonnement hoe nu verder.

  • Kom je over van een andere provider en gaat je nummer bij KPN nog niet in? Dan kan je tot de overstapdatum de simkaart van je oude provider gebruiken
  • Heb je al een KPN abonnement en heb je deze simkaart gekregen bij een verlenging of als vervangende simkaart? Dan kan je hem gelijk gebruiken! Ook als je verlenging pas later ingaat.

Heb je zo voldoende informatie? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk ook graag! 

Hi @SilvieV, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een nieuwe simkaart krijgt, is het afhankelijk van je abonnement hoe nu verder.

  • Kom je over van een andere provider en gaat je nummer bij KPN nog niet in? Dan kan je tot de overstapdatum de simkaart van je oude provider gebruiken
  • Heb je al een KPN abonnement en heb je deze simkaart gekregen bij een verlenging of als vervangende simkaart? Dan kan je hem gelijk gebruiken! Ook als je verlenging pas later ingaat.

Heb je zo voldoende informatie? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk ook graag! 

Hoi Susan,

Bedankt voor de info, deze komt zeker goed van pas.
Want ik kom er eigenlijk pas net achter dat ik niet kan bellen vanwege administratieve redenen werd er gezegd.
Ik kom inderdaad van een andere provider. Dus ga toch m'n oude simkaart maar weer gebruiken, want niet bellen is geen optie natuurlijk.

Nogmaals bedankt en een fijne jaarwisseling!


@SilvieV dan ga je per een bepaalde (afgesproken) datum over naar KPN. Vanaf dat moment kan je het KPN simkaartje gebruiken! Weet je welke datum dit is? Dan kan het je even in de agenda zetten. Weet je dit niet? Dan kijk ik het graag voor je na. In dat geval heb ik wel het 06-nummer nodig, die kan je dan invullen bij klantnummer mobiel in je Forum profiel.


Reageer