Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart gehad en hem geactiveerd maar het is tot nu toe niet aangesloten .

Ik kan alleen maar een noodnummer bellen ben nog niet aan gesloten op het netwerk

Goedenavond @Welke naam! Balen dat je nieuwe simkaart het nog niet doet!

Misschien dat je het al gedaan hebt, maar toch nog voor alle zekerheid de vraag: heb je het toestel helemaal uitgeschakeld en weer ingeschakeld? Gaat het om een prepaid nummer of een abonnement?
Vul jij in jouw profiel ook het 06 nummer en simkaartnummer in, dan kijk ik met je mee! Graag een seintje als jij deze gegevens ingevuld hebt, dan weet ik dat ik met je kan meekijken! 


**********************************************

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb je gegevens verwijderd: alles wat je in het tekstveld noteert, is na plaatsing voor iedereen zichtbaar. Vandaar de vraag om de gegevens in je profiel in te vullen, dan is het alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators.

Het nieuwe simkaartje is nog niet geactiveerd, vandaar dat je er nog geen gebruik van kunt maken. Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd: als jij over ongeveer 15 minuten het toestel uit/aan doet, moet ie wel werken. Laat je weten of het gelukt is?


Zal ik doeen


Het gelukt


Super, ben blij om dat te lezen! Mocht je nog eens vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! :smiley:

Fijne avond!Â