Skip to main content
Beantwoord

Simkaart geactiveerd, maar werkt nog niet

  • February 13, 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

TTL
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

mijn simkaart is net geactiveerd door een collega van kpn.

echter heb  ik nog steeds geen netwerk.

 

Wat te doen?

Beste antwoord door TTL

Beste @TTL, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie. Is het inmiddels opgelost? Ik zie op het adres dat je in je profiel gezet hebt, geen actieve mobiele nummers. Zou je die, en het bijbehorende simkaartnummer alsnog onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen zetten als ik je er nog mee kan helpen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar!

Hallo Marcia,

 

gisteren heb ik met een medewerker gechat en is het opgelost. Schijnbaar was door kpn roaming uitgescha

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @TTL, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie. Is het inmiddels opgelost? Ik zie op het adres dat je in je profiel gezet hebt, geen actieve mobiele nummers. Zou je die, en het bijbehorende simkaartnummer alsnog onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen zetten als ik je er nog mee kan helpen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar!


TTL
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 15, 2020

Beste @TTL, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie. Is het inmiddels opgelost? Ik zie op het adres dat je in je profiel gezet hebt, geen actieve mobiele nummers. Zou je die, en het bijbehorende simkaartnummer alsnog onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen zetten als ik je er nog mee kan helpen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar!

Hallo Marcia,

 

gisteren heb ik met een medewerker gechat en is het opgelost. Schijnbaar was door kpn roaming uitgescha


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top! Goed dat je het nog even laat weten :-).